چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
غلامرضا صنعتگر:

حال موسیقی هرمزگان خوب نیست/ در حال آماده‌سازی آلبوم جدیدم هستم

“غلامرضا صنعتگر” خواننده هرمزگانی مطرح پاپ کشورمان شب گذشته (۲۷ مردادماه ۹۸) در میان استقبال مردم بندرعباس در تالار شهید آوینی این شهر به روی صحنه رفت.

   بازخبر /   غلامرضا صنعتگر در حاشیه اجرای کنسرت خود در بندرعباس اظهار کرد: امشب اجرایی متفاوت بود و فکر می‌کنم هم حال من و هم حال مخاطبین حاضر در سالن را خوب کرد.

وی افزود: در حال آماده‌سازی آلبومی هستیم که کمی متفاوت بوده و نسبت به کارهای قبلی عاشقانه‌تر و اجتماعی‌تر است.

این خواننده هرمزگانی عنوان کرد: با حساسیت بیشتری در حال کار روی آلبوم جدیدم هستیم و امیدوارم بتوانیم حال مردم را با این کار خوب کنیم و گامی برای توسعه فرهنگ موسیقی استان برداریم.

صنعتگر ادامه داد: من فکر می‌کنم حال موسیقی استان هرمزگان اصلاً خوب نیست، ما عادت داریم مشکلات را به گردن مسئولین می‌اندازیم اما این ما هستیم که باید برای بهتر بودن و جا باز کردن در دل مخاطب تلاش کنیم و به موسیقی حرفه‌ای، علمی و عملی روی بیاوریم.

وی ادامه داد: ما همیشه معترضیم که مسئولین کوتاهی کرده‌اند اما باید ببینیم خودمان چه کرده‌ایم و چقدر حال مردم را خوب و برایشان خاطره سازی کرده‌ایم.

این خواننده هرمزگانی خاطرنشان کرد: بندرعباس شهر و خانه من است و نسبت به آن عرق‌دارم و معتقدم در اجرای کنسرت‌ها، موسیقی هرمزگان باید نسبت به موسیقی کشور پیشرو باشد  و حداقل از هر ۱۰ اجرا یک اجرا متعلق به خواننده‌های بومی باشد اما شرایط به‌گونه‌ای است که از هر ۵۰ اجرا یک اجرا مربوط به خواننده‌های بومی است و از همان اجراهای کم هم استقبال چندانی نمی‌شود.

صنعتگر افزود: کلید حل این مشکل دیگر در دست مسئولین است و باید شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا هنرمندان پیشکسوت و جوان هرمزگانی بتوانند برای پیشرفت خود فضای بازتری داشته باشند تا حرکت رو به جلویی در موسیقی داشته باشیم.

، قبولم کن، حس ناب، دلم گریه میخواد، شهزاده من، خدایا شکر، میناب، سه قطعه موسیقی قدیمی، لطفاً، دل‌سپرده، دروغ سفید، شیک‌وپیک، امام رضا (ع) و اى ایران آثاری بود که در این اجرا توسط غلامرضا صنعتگر و گروه نوازندگی‌اش به اجرا درآمد.

در این اجرا فربد یزدانفر (رهبر ارکستر)، سیاوش مطلبی (گیتار الکتریک)، بهروز میرزایی (گیتار اسپانیش)، سحر میرهاشمی (قانون و پرکاشن)، مسلم فیحانی (پرکاشن)، لیدا باقری (فلوت بک وکال)، شیرین واعظی (درام) و حمید یزدانفر (گیتار باس) صنعتگر را به‌عنوان نوازنده همراهی کردند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *