آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان خبر داد:

الزام تمامی صیادان به پایبندی به قوانین حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزیان

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه تمامی صیادان صید سنتی و صنعتی به قوانین حفاظت و بهره‌برداری از منابع آبزیان جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند، گفت: رعایت این قوانین تضمین منافع خود صیادان در درازمدت را که صاحبان اصلی دریا هستند در پی خواهد داشت.

   بازخبر /   محمد جوانمرد در بازدید از صیدگاه‌های بندرعباس ،قشم تا سیریک اظهار کرد: بازدید از صیدگاه‌های استان در راستای نظارت بر روند صید و ارزیابی مدیریت صیدگاه‌ها و فعالیت‌های صیادی، تعامل با یگان حفاظت و‌ منابع آبزیان شیلات هرمزگان، پیگیری و‌ مرتفع سازی مسائل و‌ مشکلات صیادان و همچنین پیگیری گزارش تخلفات، صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شاهد افزاش پایبندی به قوانین و مقررات از سوی جامعه صیادی در چند سال اخیر بوده‌ایم.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اجرای طرح همیاران حفظ ذخایر آبزیان در هرمزگان برای اولین بار‌، عنوان کرد: بدون شک اجرای این طرح با توجه به اینکه جامعه صیادی خود ناظر بر فعالیت‌های صید و صیادی  است نقش مهمی در ارتقای ممانعت و پیشگیری از صید غیرمجاز و تخلفات صیادی خواهد داشت.

جوانمرد ارتقای تعامل شیلات با جامعه صیادی در راستای حفاظت از منابع آبزیان، نظارت بر اجرای قوانین صیادی و دریانوردی از سوی صیادان، تشدید در برخورد با روش‌های صید مخرب و غیراصولی و … را از اهم دیگر اهداف این بازدید خواند.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از منابع آبزیان برای نسل آینده به‌عنوان یک سرمایه ملی و موهبت الهی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای حفظ این امانت با همراهی جامعه بهره‌بردار انجام خواهیم داد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ضمن قدردانی از فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان و روسای شهرستان‌ها با توجه به پیگیری و جدیت در این خصوص بیان کرد: بدون شک تقویت  یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان ،افتتاح دو پایگاه حفاظت منابع به‌زودی در شرق استان، افزایش حضور در دریا و نظارت‌ها، ارتقای تعامل صیادان با مجموعه شیلات هرمزگان، یگان حفاظت منابع آبزیان و نیروی دریابانی، نقش مهمی در این رابطه خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *