آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان:

از قرارگیری در مناطق مرتفع و حریم رودخانه‌های فصلی خودداری کنید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: در این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.

 بازخبر /   مرضیه سی‌سی پور افزود: همچنان با حاکمیت جریانات مرطوب شرقی به‌تناوب تا پایان هفته جاری آب‌های دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج‌فارس با افزایش سرعت بادهای شرقی در نیمه ابتدایی روز و ساعات پایانی شب متلاطم پیش‌بینی می‌شود و بروز گرد و غبار در سواحل تنگه هرمز و جزایر قشم، هرمز، هنگام و لارک دور از انتظار نخواهد بود.

وی اظهار کرد: توصیه می‌شود شناورهای سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری کنند و تردد سایر شناورها به‌ویژه در محدوده دریای عمان و شرق تنگه هرمز با احتیاط صورت پذیرد.

سی‌سی پور بیان کرد: در این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار باران و رعد و برق، افزایش لحظه‌ای سرعت باد با احتمال سیلابی شدن موقتی رودخانه‌های فصلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان اظهار کرد: توصیه می‌شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی و حریم رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

وی در پایان گفت: در این مدت تغییرات دمایی بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *