اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

امیر دریادار سیاری : نیروی دریایی ارتش و سپاه ملزوم و لازم هم هستند

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش و سپاه ملزوم و لازم هم هستند، تفاوتی در بین آن‌ها نیست و فقط حیطه انجام کار را ما جدا کردیم، این دو ارگان پشتیبان هم هستند و کاملاً هم دیگر را تأمین می‌کنند، کاملاً نیازمندی‌های اطلاعاتی به یکدیگر می‌دهند هر کسی منطبق با توانمندی‌ها به انجام امور خود می‌پردازد و همه یکی هستند.

 باز خبر,فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش و سپاه ملزوم و لازم هم هستند، تفاوتی در بین آن‌ها نیست و فقط حیطه انجام کار را ما جدا کردیم، این دو ارگان پشتیبان هم هستند و کاملاً هم دیگر را تأمین می‌کنند، کاملاً نیازمندی‌های اطلاعاتی به یکدیگر می‌دهند هر کسی منطبق با توانمندی‌ها به انجام امور خود می‌پردازد و همه یکی هستند.

به گزارش ایسنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس، به خبرنگاران گفت: آنچه که امروز به نمایش گذاشته شد گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروی‌های دریایی بود که در ساحل و عرض کمی از دریا انجام شد.

وی با اشاره به هدف برگزاری رژه بزرگ ملی در بندرعباس هدف گفت: از برگزاری این رژه دریایی در این جا این است که ما توانمندی دریای‌ خود را برای حفظ منابع در دریا نشان دهیم که همه بدانند که جمهوری اسلامی ایران در حفظ منابع و مرزهای خود بسیار جدی است و این که کسی اجازه پیدا کند به مرزهای ما تعرضی کند یا منافع ما را زیر پا بگذارد یا به منابع ما تجاوزی داشته باشد را از فکرهای خود بیرون کند.

سیاری اضافه کرد: پیام این رژه و نمایش این بود که برای دفاع آماده‌ایم و نشان دهیم که هرچه توانمدی‌مان بالا رود برای تهدید دیگران نیست و فقط برای دفاع از منابع خودمان است و سیاستی است که مقام معظم رهبری ابلاغ کرده‌اند نشان دهنده این است که عظم و اراده ما برای دفاع از خلیج همیشه فارس، تنگه استراتژیک هرمز، دریای عمان و دریاهای آزاد آنجا که منابع و منافع ما وجود دارد منطبق با قوانین بین المللی ما آماده دفاع هستیم و از هیچ چیز دریغ نمی‌کنیم و فرمان مقام معظم کل قوا را اجرا می‌کنیم و در مقابل هر تهدیدی می‌ایستیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این رژه یک پیام دیگر هم برای دشمنان این مرز و بوم دارد افزود: آنجایی که استکبار جهانی عنوان کرده بود ایرانی‌ها نباید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان رزمایش انجام دهند جواب دندان شکنی مقام معظم کل قوا که اعلام کردند: چه غلط‌های زیادی تنگه هرمز و خلیج فارس خانه ما است ، ما در منطقه خود رزمایش انجام می‌دهیم شما بروید در منطقه خود رزمایش انجام دهید.

سیاری اضافه کرد: این نشان دهنده این است که ما ایستاده‌ایم و هرچه فرمانده کل قوا ابلاغ کنند انجام می‌دهیم و همه بدانند هرگونه تحرکی را منطقه کاملاً رصد می‌کنیم و هیچ تحرکی وجود ندارد که از مدار ۱۰ درجه تا انتهای خلیج فارس امروز تحت کنترل نیروهای دریایی ما نباشد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش و سپاه ملزوم و لازم هم هستند، افزود: تفاوتی در بین آن‌ها نیست و فقط حیطه انجام کار را ما جدا کردیم، این دو ارگان پشتیبان هم هستند و کاملاً هم دیگر را تأمین می‌کنند، کاملاً نیازمندی‌های اطلاعاتی به یکدیگر می‌دهند هر کسی منطبق با توانمندی‌ها به انجام امور خود می‌پردازد و همه یکی هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی در سال جاری خاطرنشان کرد: این رزمایش و رژه دستاورد جدید ما است، دستاورد یعنی توانایی لازم را نشان دهیم امروز دستاورد ما رژه دریایی در ساحل خلیج فارس است و به زودی شناورهای جدید که قرار است به نیروی دریایی الحاق شوند رونمایی خواهند شد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

1 نظر برای “امیر دریادار سیاری : نیروی دریایی ارتش و سپاه ملزوم و لازم هم هستند”

  1. مردانیان نعمت ا گفت:

    سواحل مکران تنها و تنها زمانی آباد می شوند که از تکنولوژی بومی و انحصاری تصفیه آب دریا به نام BNP جهت تامین آب شرب و زمینهای کشاورزی هزاران هکتار استفاده کنند تکنولوژی که بسیار در تامیین آب زمینهای آن منطقه و آب شرب ساکنین احتمالی و شهرکهایی که در آنجا تاسیس می شود بسیار مفید و ارزان است. سواحل مکران گنج گم شده ایران خواهد شد . سواحل مکران بزودی زود شاهد حجم زیادی از مردم کشور جهت سکونت در آنجا بدلیل شرایط خاص اقتصادی و کشاورزی خواهد شد . زمانی که به جوانان کشور که علاقمند به زندگی در این منطقه هستند زمین کشاورزی و آب داده شود شاهد رشد بسیار این منطقه خواهیم شد. ایجاد انبارهای بزرگ و سردخانه ها جهت انبار کالاهای ترانزیت کشتی ها ، ایجاد چند مرکز تفریحی توریستی به دلیل شرایط بسیار خوب آب و هوایی و برتر نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس . ایجاد پادگانهای نظامی ، شهرکهای نظامی امنیت آنجا را دوچندان می کند . تکنولوژی bnp با سرعت بسیار بالا آب دریا را کشیده و پس از حذف املاح و شوری آب ، آبی شیرین با کاربرد شرب وشاورزی با سختی زیر ۱۰۰ تحویل می دهد که انقلابی بزرگ در صنعت آب دنیا است و مکران نیازمند تکنولوژی نانو bnp است.

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *