ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان تأکید کرد:

تردد با احتیاط شناورهای سبک و صیادی در دریای عمان و تنگه هرمز

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: از نظر دمایی طی امروز و فردا نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و پایان هفته افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

  بازخبر / مجتبی حمزه نژاد  افزود: تا ساعات ظهر امروز وزش بادهای شرقی با شدتی کمتر نسبت به روز گذشته، بر روی دریای عمان و تنگه هرمز دریا را متلاطم خواهد کرد و توصیه می شود تردد شناورهای سبک و صیادی با احتیاط صورت پذیرد. ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت باد کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مناطق غربی خلیج فارس نیز افزایش بادهای غربی سبب تلاطم دریا در این محدوده خواهد شد.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار تابستانه باران و رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش‌بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: توصیه می شود از قرارگیری در مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری کنند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان بیان کرد: از نظر دمایی طی امروز و فردا نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و پایان هفته افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *