آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
یک عضو اتاق بازرگانی بندرعباس:

اتاق بازرگانی هرمزگان باید ۶ هزار کارت مطالبه گر داشته باشد/ دنبال ایجاد یک مدیریت تخصصی به‌دوراز باندبازی‌ها هستیم

یک عضو اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان نباید ۶۰۰ کارت بازرگانی داشته باشد بلکه باید ۶ هزار کارت بازرگانی از همه اقشار داشته باشد.

بازخبر / محمدرضا صفا در خصوص اهداف ائتلاف “فردایی بهتر، اتاقی برای همه اعضا” اظهار کرد: هدف ما این است که اتاق بازرگانی بندرعباس اتاقی برای همه اقشار جامعه، از صنعتگر، تاجر، کشاورز، معدن کار و … باشد، برای گروه و باندی اختصاصی عمل نکنیم، اتاقی دارای پتانسیل‌های مختلفی شامل افراد مختلف بسازیم و حق‌طلبی برای همه اقشار داشته باشیم نه اینکه محدود به قشر خاصی باشد.

وی ادامه داد: هرمزگان معروف است به پایتخت اقتصادی کشور، اتاق بازرگانی هرمزگان نباید ۶۰۰ کارت بازرگانی داشته باشد بلکه باید ۶ هزار کارت بازرگانی از همه اقشار داشته باشد، اگر بتوانیم اتاق بازرگانی بندرعباس را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و ۶ هزار کارت مطالبه گر، کارآفرین و اقتصاددان داشته باشیم تحولی در اقتصاد استان ایجاد شده و این تحول اشتغال‌زایی زیادی را در استان به دنبال خواهد داشت.

عضو ائتلاف ” فردایی بهتر، اتاقی برای همه اعضا ” اتاق بازرگانی بندرعباس افزود: چرا معدن کاران، کارخانه‌های بزرگ، صنایع بزرگ در هرمزگان باید کارت بازرگانی از استان‌های دیگری داشته باشند؟ چرا مطالبه گری را از خود آغاز نکنیم؟ ما به دنبال ایجاد تحول عظیم اقتصادی، صنعتی، تجاری، بازرگانی، معدنی و کشاورزی در اتاق هستیم.

صفا تصریح کرد: انتخابات اتاق بازرگانی بندرعباس سالم انجام شد و درست و مرتب بود و امیدواریم افرادی که رأی آوردیم بتوانیم پاسخگوی مطالبات رأی‌دهندگان باشیم، در غیر این صورت روال اتاق به سال‌های گذشته خود بازمی‌گردد.

وی عنوان کرد: ما با هیچ‌کس اختلاف و مشکلی نخواهیم داشت چراکه هدف ما ایجاد اتاقی بزرگ و دارای پتانسیل‌های متفاوت با حرف‌هایی برای گفتن در سطح استان، کشور و حتی فراتر از مرزها هستیم، اتاقی را می‌خواهیم که شامل روسای اتاق‌های مشترک عمان، امارات و قطر با اتاق بندرعباس باشد.

این عضو اتاق بازرگانی بندرعباس خاطرنشان کرد: عدم مدیریت تخصصی در اتاق بازرگانی بندرعباس از مشکلات اصلی این اتاق است و باید در راستای ایجاد یک مدیریت تخصصی قدم برداریم و دلسوزانه پیگیر مشکلات اعضا باشیم و نه باندبازی و توجه به خواسته‌های قشری خاص، باید مشکلات درونی اتاق را حل کنیم تا بتوانیم برای مشکلات بیرونی قدم برداریم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *