اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کشف بیش از چهار میلیارد ریال مواد غذائی قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: بیش از چهار میلیارد ریال مواد غذائی قاچاق توسط مأموران انتظامی در شهرستان بندرعباس کشف شد.

     بازخبر /  سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ در جمع خبرنگاران اظهار گرد: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی مواد غذائی قاچاق دریک انبار واقع در مرکز شهر بندرعباس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی انبار و کسب دستور مقام قضائی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی ازآنجا تعداد ۸۷۶ کیسه ۱۰ کیلویی درمجموع ۸ تن و ۷۶۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۹ هزار و۸۳۶ عدد انواع نوشیدنی ، ۵ هزار و ۲۶۹ قوطی انواع کمپوت‌های خارجی و یک هزار قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس عنوان کرد: ارزش کالای مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص یک نفر شناسایی و اقدامات جهت دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

سرهنگ مشایخ در پایان مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان کالا، مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *