اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان:

صادرات سهم ۴۷ درصدی از کل فروش فولاد هرمزگان است/در لیگ دسته سوم فوتبال کشور تیمداری می‌کنیم

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : در سه ماهه اول سال ۹۸ میزان ۴۷ درصد از کل فروش شرکت فولاد هرمزگان مربوط به صادرات بوده است.

   بازخبر /     فرزاد ارزانی در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به وضعیت تحریم‌ها چه تغییراتی در میزان صادرات فولاد به وجود آمده است، اظهار کرد: در سال ۹۷ میزان ۵۸۲ هزار تن صادرات داشته‌ایم و این در حالی است که در سال ۹۶ یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن صادرات داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ما در نیمه اول سال ۹۷ روند طبیعی را طی می‌کردیم و برنامه صادر کردن همان یک میلیون و صد هزار تن بود و همچنین قصد داشتیم اختلاف حدود ۳۰۰ هزار تنی تولید را نیز در بازار داخلی جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان افزود: در نیمه دوم سال ۹۷ به دلیل تحریم‌های اعمال شده کاهش داشتیم، وقتی چنین تحریم‌ها و اتفاقاتی رخ می‌دهد افراد صبر می‌کنند تا ببینند چه اتفاقاتی در آینده پیش می‌آید؛ سکته‌ای که در نیمه دوم سال ۹۷ اتفاق افتاد نیز به همین دلیل بود.

ارزانی اضافه کرد: در حال حاضر در سه ماهه اول سال ۹۸ به روند قبلی بازگشتیم، سفارش‌هایی که از قبل داشتیم در نیمه اول سال ۹۷ صادر شد، پس از اتمام سفارشات در نیمه دوم سال با صبر خریداران مواجه شدیم و اکنون در سال ۹۸ باز سفارشات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال ۹۸ میزان ۴۷ درصد از کل فروش شرکت فولاد هرمزگان مربوط به صادرات بوده است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه این شرکت چه برنامه‌هایی برای حمایت از تیم‌های ورزشی و تیم‌داری حرفه‌ای در استان هرمزگان دارد، عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از ورزش در سطح کارگری خودش در بیشتر رشته‌ها فعال است، وارد شدن به ورزش حرفه‌ای تخصص، مدیریت و امکانات خاصی دارد که برای ورود به آن باید با سهام‌دار اصلی وارد مذاکره شویم.

ارزانی خاطرنشان کرد: هنوز درخصوص ورزش حرفه‌ای با سهام‌دار اصلی وارد مذاکره نشدیم اما با قهرمانی تیم فوتبال تصمیم به مذاکرت با جزئیات بیشتری گرفته‌ایم، در صورت موافقت باید مجوزهای لازم را کسب و بعد ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در خصوص فوتبال حرفه‌ای به اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اعلام آمادگی کرده‌ایم تا تیم‌مان وارد لیگ دسته سوم کشور شود.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: برای داشتن ورزش حرفه‌ای باید باشگاه تأسیس شود و تأسیس باشگاه سازوکارهای خاص خود را دارد و ما اعلام آمادگی کرده‌ایم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *