ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

تلاش دانشگاه تهران برای رفع مشکلات ارزی دانشجویان

رئیس دانشگاه تهران گفت:با توجه به مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد میزان ارز دانشجویی تعیین شده ولی دانشجویانی که برای فرصت مطالعاتی به کشورهای خارجی اعزام می‌شوند با مشکلاتی درگیر هستند که یکی از آنها موضوع ارز است.

   بازخبر   / محمود نیلی‌احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره میزان ارز دانشجویی گفت: با توجه به مشکلاتی که در زمینه اقتصادی وجود دارد میزان ارز دانشجویی تعیین شده ولی دانشجویانی که برای فرصت مطالعاتی به کشورهای خارجی اعزام می‌شوند با مشکلاتی درگیر هستند که یکی از آنها موضوع ارز است.

وی تاکید کرد:‌دانشگاه تهران سعی کرده با کمک‌های مالی تا حدود زیادی این دغدغه دانشجویان را برطرف کند اما بودجه دانشگاه برای این موضوع کافی نیست.

رئیس دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری سعی کرده با ایجاد زمینه‌هایی نظیر پرداخت ارز دانشجویی و ارائه تسهیلات این چنینی مشکلات دانشجویان اعزامی به خارج از کشور را برطرف کند اما همچنان این دانشجویان مشکلاتی دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *