ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استارت آپ بازکوکی

فروشگاه های اینترنتی قلکی مفید برای ذخیره زمان در زندگی روزانه مردم

افزایش فعالیت فروشگاه های اینترنتی موجب سهولت خرید و صرفه جویی در زمان مردم شده است.

بازخبر / در سال های اخیر فعالیت استارت آپ های فروش آنلاین و اینترنتی افزایش پیدا کرده است . در راستای آن مردم نیز با این روند به جلو رفته اند و به مفید بودن این سبک خرید برای صرفه جویی در زمان و کاهش استرس های ناشی از رانندگی، دیر رسیدن و حتی خستگی طی کردن مسیر ها پی برده اند. از این رو مشاغل و خدمات متنوعی هم وارد فروش اینترنتی شده اند.

استان هرمزگان و شهر بندرعباس نیز در این موضوع فعالیت های متنوعی داشته است که از جمله آن استارت آپ بازکوکی می باشد. این استارت آپ در زمینه فروش آنلاین کیک و کوکی به سبک خانگی در بندرعباس فعالیت خود را از آبان ماه ۹۷ آغاز نموده است.

از جمله مزایای این وب سایت می توان به تنوع محصولات و به خصوص کیفیت محصولات اشاره کرد که  تامین کنندگان این وب سایت کارگاه های خانگی هستند که مشغول به فعالیت می باشند. یکی دیگر از مزایای این وب سایت برنامه زمانبندی ارسال سفارش برای مشتری همراه با پیک رایگان می باشد. همچنین افراد با ورود به وب سایت می توانند از بین دسته بندی های متنوع ، محصول خود را انتخاب نمایند و در ادامه سفارش خود می توانند برخی از ویژگی های سفارش خود را مطابق با سلیقه خود تغییر دهند از جمله این ویژگی ها می توان از انتخاب مواد میانی، طعم اسفنج، طعم خامه، انتخاب گل ، تاپر و همچنین در قسمت توضیحات موارد دیگر ازجمله میزان شیرینی و اگر در محصول میوه کار شده باشد، نوع میوه را هم قید نمایند.

بازکوکی در تلاش است تا کلیه موارد تشریفاتی یک مهمانی و یا تولد را در بستر وب سایت خود گرد آوری نماید از جمله فینگرفودها، لوازم تزئینی ، شمع و سایر موارد.

از برنامه آینده این وب سایت نیز فروش از طریق اپلیکیشن می باشد.

 

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *