توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
شفر بعد از برد پرگل استقلال:

روند خوبمان را حفظ کردیم/ از کریمی تشکر می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل سپیدرود روند رو به رشد خودمان را حفظ کردیم.

بازخبر / وینفرد شفر بعد از برد ۵ بر صفر استقلال مقابل سپیدرود در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: روند رو به رشد خودمان را حفظ کردیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. می خواهیم روند خودمان را حفظ کنیم و بتوانیم به موفقیت برسیم. اکنون حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد آماده ایم.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: تشکر ویژه می کنم از دستیارم بیژن طاهری که بطور اضافه با فرشید باقری کار می کند تا در دو بازی گلزنی کند. ما می خواهیم تمام بازیکنانمان پیشرفت کنند و به فرم ایده آل خود برسند.

وی در خصوص حمایت هواداران از استقلال تصریح کرد: باید به آنها تبریک بگویم که باز هم مارا تنها نگذاشتند.

شفر افزود: ما باید به تهران برگردیم و سپس ریکاوری داشته باشیم تا بتوانیم روند خودمان را حفظ کنیم. امروز چند تعویض مثل روح الله باقری داشتیم که باید برای بازی سخت بعدی آماده باشیم.

وی درباره عملکرد داور بازی نیز عنوان کرد: باید به او و کمک هایش تبریک ویژه ای گفت. آنها در چمن مصنوعی کار سختی داشتند اما فکر می کنم بازی خوبی انجام شد و داوری خوبی را شاهد بودیم.

سرمربی استقلال تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید از علی کریمی تشکر کنم که رفته رفته بازی های خوبی را از او و تیمش شاهد هستیم. کریمی کار سختی داشت اما به او تبریک می گویم.

مهر

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *