ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مصلحت اندیشی بی موقع در مورد علیرضا بیرانوند

کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی نام سه کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد که در آن، نامی از دروازه بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نیست.

بازخبر /  روز یکشنبه خبرگزاری‌ها و منابع خبری اعلام کردند نام علیرضا بیرانوند در لیست ۳ بازیکن پایانی برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ قاره آسیا قرار گرفته، اما امروز که به صورت رسمی، نام نامزد‌ها اعلام شد، خبری از بیرانوند نبود و دو بازیکن از کاشیما و یک بازیکن از السد قطر، در میان نامزد‌ها قرار گرفتند.

در این مورد، ماجرای عجیب تری شنیدیم. گویا برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس این موضوع را می‌دانستند که بیرانوند به خاطر دو گل بدی که مقابل کاشیما در بازی رفتِ فینال در ژاپن دریافت کرد، نامش از لیست نامزد‌های بهترین بازیکن آسیا خط خورده و هیچ شانسی برای رسیدن به این عنوان ندارد، اما به خاطر مصلحت اندیشی، این موضوع را پنهان کردند تا مبادا به روحیه علیرضا لطمه وارد شود.

به نظر می‌رسد حالا شرایط خیلی بدتر شده، زیرا بیرانوند در ۲۴ ساعت گذشته تصور می‌کرد به عنوان بهترین بازیکن آسیا بر مبنای شایعات می‌رسد، اما حالا نامش هم در لیست کاندیدا‌ها وجود ندارد.

خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *