اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

مقصد بعدی بیرانوند مشخص شد!

گلر شماره یک پرسپولیس در زمستان پیش رو تهران را به مقصد یکی از تیم های اروپایی ترک خواهد کرد.

بازخبر / علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس، پس از درخشش با پیراهن ملی در  جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا در مصاحبه ای با AFC  زمان جداییش از باشگاه پرسپولیس را به صورت غیر رسمی اعلام کرد.

بیرانوند در مصاحبه هایی متعدد نیم فصل را آخرین زمان حضور در لیگ برتر ایران عنوان کرده و بارها و بارها از پیوستن به تیمی معتبر در فوتبال اروپا خبر داده است، در این میان به نظر می رسد شرایط در روزهای آینده به گونه ای رقم بخورد که در بیراند در نیم فصل دوم در سوپر لیگ ترکیه حضور پیدا کند.

به نوشته اکثر روزنامه های معتبر ترکیه باشگاه بشیکتاش که در روزهای گرم تابستان به شدت خواهان به خدمت گرفتن بیراوند بود به شدت از عملکرد کاریوس ناراضی است و به احتمال زیاد قرارداد این گلر را در ژانویه فسخ کند و در زمستان دوباره برای به خدمت گرفتن دروازه بانی جدید تلاش خواهد کرد.

سناریو اتفاقات و مصاحبه های انجام شده طی یکی دو روز گذشته همگی به خوبی خبر از انتقال بیراوند به بشیکتاش و سوپر لیگ ترکیه را می دهد.

ورزش ۱۱

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *