آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

ریاست فدراسیون تکواندو در حال حاضر در مسیر غلط گام بر می دارند/ برای بقای ریاست خود بدنبال حذف نخبگان هستند

متن استعفاء فیصل دانش إز کاندیداتوری ریاست هیئت تکواندو

بازخبر / متن نامه:

مدیر کل محترم
اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان،
برادر گرامی جناب آقای امیاری

با سلام و احترام، اینجانب فیصل دانش افتخار خدمتگذاری به مدت ۴۴ سال را در ورزش تکواندو کشور دارم و در این مدت ٣١ سال بعنوان رئیس هیئت به انجام خدمت مشغول بوده ام.

در این مدت همواره از افکار و اندیشه و سجایای اخلاقی در ساحت مردانگی و دنبال رو آئین جوانمردی، سلامت و تندرستی و ترویج فرهنگ نجابت در میان ورزشکاران واقعی را بهره برده ام، که از این نعمت بزرگ خداوند سپاسگزار و به درگاه او که بخشاینده مهربان است از تقصیر و قصور عذر می آورم.

جناب آقای امیاری، استاد گرانقدر، اینجانب برای پیشرفت ورزش همواره از هیچگونه تلاشی فروگذار نبوده ام، اما در شرایط فعلی که این رشته مقدس از راس دچار ناحقی ها و خارج شدن از مسیر سلامت شده و حرمت ها و احترام ها که اولین رکن تکواندوست زیر پا نهاده شده و متاسفانه ریاست این فدراسیون در حال حاضر در مسیر غلط گام بر میدارند و برای بقای ریاست خود بدنبال حذف نخبگان هستند و از طرفی تاب و توان شنیدن حرف حق خانواده بزرگ تکواندو را ندارند،

همچنین، به لحاظ دشواری های ذهنی و عینی و دغدغه های کاری در منصب ریاست شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهم تَر از آن، ایجاد وفاق، همدلی و تفاهم بیشتر در بین خانواده تکواندو هرمزگان و ایجاد فضایی با آرامش بیشتر رفتاری با متانت بیشتری را می طلبد، لذا تصمیم به استعفاء و کناره گیری إز کاندیداتوری انتخابات ریاست هیئت تکواندو استان را گرفته ام، لذا مستدعی است ضمن موافقت دستور فرمایید أین مجمع در کمال آرامش و به دور از سهم خواهی و جانب داری فرصت طلبان در فضایی مطلوب انجام شود، امید است در سنگری دیگر و در فضایی سالم تر منشاء خدمت صادقانه باشم،
برای شما و ورزشکاران ایران زمین آرزوی توفیق و بهروزی را دارم،

ارادتمند: فیصل دانش

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *