ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
تیم ملی وزنه برداری متفاوت از دوره قبل جهانی است

بیرانوند: توقع تکرار قهرمانی جهان را نداریم

محسن بیرانوند گفت: انتظارات از تیم ملی وزنه برداری نسبت به دوره قبل کمتر شده است.

بازخبر / فدراسیون وزنه برداری برای رقابت‌های جهانی ترکمنستان توقع زیادی از تیم ملی ندارد چراکه این بار برخواه تیمش را با شرایط متفاوتی از دوره قبل راهی مسابقات می‌کند. تیمی بدون ستاره و جوان. به خاطر همین محسن بیرانوند دبیر فدراسیون هم تأیید می‌کند: «از بین هشت وزنه برداری که سال قبل در جهانی آمریکا حضور داشتند، بهداد سلیمی، سعید علی‌حسینی، علی میری، سیدایوب موسوی و کیانوش رستمی ملی‌پوشانی هستند که با تیم ملی در ترکمنستان نیستند، آن‌هایی که مدال گرفتند و به جای آن‌ها وزنه‌برداران جوان وزنه می‌زنند. به همین خاطر نباید از تیم در ترکمنستان انتظار تکرار قهرمانی را داشت.» با این حال دبیر فدراسیون معتقد است تیم در عشق‌آباد بدون مدال هم نمی‌ماند: «انتظارات از این تیم نسبت به دوره قبل کمتر شده است ولی به این معنی نیست که شانسی برای مدال از رقابت‌های جهانی نداریم. سهراب مرادی و علی هاشمی امید‌های ما برای مدال از رقابت‌های جهانی هستند.»

او به خداحافظی بهداد سلیمی، مصدومیت سعید علی‌حسینی و عدم شرکت رستمی در رقابت‌های جهانی اشاره می‌کند: «اگر این شرایط به وجود نمی‌آمد، شاید جوانگرایی در تیم ملی وزنه برداری رقم نمی‌خورد. حالا وزنه‌بردارانی مثل حسین سلطانی، عارف خاکی، علی داودی و… فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را دارند.»

به گفته بیرانوند ترکیب اصلی ۱۰ نفره تیم ملی چند روز مانده به سفر مشخص می‌شود: «۱۲ وزنه‌بردار به فدراسیون جهانی معرفی کرده‌ایم که همه آن‌ها شانس سفر به ترکمنستان را برای جهانی دارند. کادر فنی طوری برنامه‌ریزی کرده که دو وزنه‌بردار در روز‌های آخر قبل از اعزام به عشق‌آباد خط بخورند.»

او، علی داودی ملی‌پوش فوق‌سنگین را جانشین سلیمی و علی‌حسینی می‌داند: «داودی از وزنه‌برداران قدرتمند جوان ایران است که همراه همایون تیموری در دسته فوق‌سنگین رقابت‌های جهانی برای ایران وزنه می‌زند. اگر او دور از حاشیه، خوب تمرین کند، مطمئناً شانس آن را دارد در آینده نزدیک حتی تالاخادزه گرجی را هم کنار بزند و قهرمان جهان شود.»
منبع: خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *