چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
در آستانه دیدار با السد قطر؛

مجری سعودی هواداران پرسپولیس را گاو و خر نامید!

مجری شبکه سعودی ضمن توهین به شایان مصلح بازیکن پرسپولیس، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می نامد.

بازخبر / عشق و ارادت به حضرات معصومین و اهل بیت عصمت و طهارت، یک امر پسندیده است. شرکت در مراسمات شادی و عزاداری ایشان و همچنین مراسم ماه محرم نیز تنها مخصوص شیعیان نیست بلکه حتی اهل تسنن، مسیحیان و زرتشتیان و … نیز در آن شرکت می‌کنند. مراسمی که شرکت کنندگان آن فارغ از نژاد، زبان، فرهنگ، جایگاه اجتماعی یا اقتصادی و … برای توسل به اهل بیت حتی اشک می‌ریزند و به طرق مختلف تأثر و تألم خود را اعلام می‌کنند.

در این میان، اما هستند کسانی که چشم دیدن ارادت ها و توسلات مردم ایران به اهل بیت علیهم‌السلام را ندارند، در همین بین مجری هتاک شبکه سعودی-وهابی که بار‌ها و بار‌ها دشمنی خود را با مردم ایران ثابت کرده است؛ اقدام به انتشار کلیپی از ارادت شایان مصلح به حضرات اهل بیت می نماید و ضمن توهین به این ورزشکار، اعتقادات وی و میلیون‌ها ایرانی را به سخره گرفته و به ایشان توهین می کند و حتی آن ها را با (عرض پوزش) گاو و خر می‌نامد و حتی یکی از عوامل این شبکه طی تماسی اعلام می‌کند کاش امروز شایان مصلح کشته می‌شد!

خباثت این شبکه و سایر شبکه‌های وهابی_سعودی که توسط دولت سعودی، دولت حامی ترور، پشتیبانی می‌شوند، در حمایت از حادثه تروریست‌ها اهواز نیز بیش از پیش آشکار می‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *