ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
در جریان سفر به نوشهرصورت گرفت

حضور فرمانده معظم کل قوا در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش

حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز، در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی نوشهر حضور یافتند.

بازخبر / به نقل از پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در جریان سفر به نوشهر، در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی حضور یافتند.

رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم با حضور بر مزار پنج شهید گمنام مدفون در این دانشگاه و قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ی شهیدان را گرامی داشتند. فرمانده کل قوا سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

در ادامه‌ مراسم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ی یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مفتخر گردید.

اعطای سردوشی به نمایندگان دانش‌آموختگان نیز برگزار شد.

این مراسم سپس با بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه یافت.

انجام رزمایش میدانی نیروی دریایی در حضور فرمانده کل قوا به‌عنوان برنامه‌ پایانی این مراسم هم‌اکنون در حال برگزاری است.

مشروح خبر و تصاویر این مراسم متعاقباً منتشر خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *