ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
گفت و گوی منتشر نشده عزت الله انتظامی

چرا در تحریم‌ها خودمان رعایت شرایط را نمی‌کنیم/چرا برخی از فروشندگان گران فروشی می‌کنند/ ایران کشور معمولی نیست/هیچ وقت از ایران نمی‌روم

آقای بازیگر گفت: من به عنوانی انسانی که در حال فعالیت و زندگی هستم، تابع کشورم هستم برای اینکه عاشق کشورم هستم و هیچ وقت از کشورم بیرون نرفته و نمی روم چراکه کشور ما کشور معمولی نیست.

بازخبر / عزت الله انتظامی بازیگر برجسته سینمای ایران در گفت و گویی که چندی پیش  به نکات مهمی اشاره کرده که تا این لحظه بخشی از این گفت و گو منتشر نشده است که در ادامه می‌خوانید:

آقای بازیگر در ابتدای صحبت های خود به آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید رضایی نژاد اشاره کرد و گفت: متاسفانه من فرزند دختر ندارم، عاشق فرزند دختر هستم اما خداوند به من فرزند دختر نداد.

وی در ادامه به زبان عامینه بیان کرد: “آرمیتا دخترم، خانم رضایی نژاد، دلم می خواهد که بتوانم کمکت کنم دخترم، هر کمکی که از من بخواهی برایت انجام می دهم”.

پیشکسوت بازیگری ایران در خصوص عده ای از ما که خواسته یا نا خواسته در شرایط امروز جامعه آب به آسیاب تحریم‌ها می‌ریزیم اظهار کرد: در شرایطی که تحریم‌ها در حال انجام شدن است، چرا فروشندگان گران فروشی می‌کنند؟.

 وی ادامه داد: اگر خدای ناکرده اتفاقی در کشور ما بیفتد، من به عنوانی انسانی که در حال فعالیت و زندگی هستم، تابع کشورم هستم برای اینکه عاشق کشورم هستم و هیچ وقت از کشورم بیرون نرفته و نمی‌روم چراکه کشور ما کشور معمولی نیست.

از آنجایی که مناسبت های مذهبی برای پیشکسوت عرصه بازیگری ارزش بسیار زیادی داشت، انتظامی از حال هوای زندگی اش در روزهای ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) گفت: من عاشق این بودم که در روزهای ایام ماه محرم به خیابان بروم، به سمت بازارچه تجریش حرکت می کردم تا به مسجد ترکها برسم چون تنها جایی که اشکهایم از جاری می شد آنجا بود.

چرا در تحریم‌ها خودمان رعایت شرایط را نمی‌کنیم/چرا برخی از فروشندگان گران فروشی می‌کنند/ ایران کشور معمولی نیست/هیچ وقت از ایران نمی‌روم

استاد انتظامی در پایان به فیلم فاخر “روز واقعه” اشاره و خاطرنشان کرد: من در فیلمی به نام “روز واقعه” بازی کرده‌ام ، آن فیلم بهترین فیلمی بود که در خصوص امام حسین (ع) ساخته شد، تا به امروز هر فیلمی در این مورد ساخته شده است را نپسندیده ام یعنی دلم را مانند فیلم “روز واقعه” نسوزانده است.
میزان/
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *