ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
بازیکنان جداشده سهم زیادی در قهرمانی‌های پرسپولیس داشتند

انصاری: بیرانوند نیازی به تعریف و تمجید ندارد

مدافع پرسپولیس گفت: گرمای اهواز کار ما را برای پیروزی مقابل استقلال خوزستان سخت می‌کند.

بازخبر / محمد انصاری مدافع بااخلاق پرسپولیس یکی از بازیکنان مؤثر این تیم در دو دیدار ابتدایی لیگ برتر بود. به همین بهانه گفت‌وگویی با این مدافع انجام دادیم که در زیر می‌خوانید.

پرسپولیس موفق شد در دو بازی ابتدایی ۶ امتیاز کسب کند…
بله خدا را شکر توانستیم با ارائه بازی‌های حساب شده لیگ را با دو برد خوب شروع کنیم. مطمئناً در ادامه لیگ هفته به هفته روند بهتری پیدا می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم.

پرسپولیس می‌تواند به روند صدرنشینی خود ادامه دهد؟
الان خیلی زود است که بخواهیم در مورد ادامه صدرنشینی صحبت کنیم. به نظرم تا چند هفته اول نباید به جدول نگاه کرد، چون بار‌ها تغییر می‌کند، ولی ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و صدرنشین باقی بمانیم.

ایرادی که به این تیم پرسپولیس می‌گیرند نیمکت ضعیف است، قبول دارید؟
به نظرم ما روی نیمکت جوانان خوب و بااستعدادی داریم که پتانسیل بالایی دارند و هر زمان که کادر فنی نیاز داشته باشد آماده هستند تا به تیم کمک کنند. قطعاً جوانان تیم لیاقت حضور در پرسپولیس را دارند و در ادامه لیگ حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

با بعضی از جوانان پرسپولیس که صحبت می‌کنیم از شما به عنوان کسی که به آن‌ها کمک می‌کند، نام می‌برند…
لطف دارند. من کار خاصی نمی‌کنم فقط سعی می‌کنم تجربیات خودم در چند سال حضور در پرسپولیس را به جوان‌تر‌ها انتقال بدهم.

با توجه به جدایی چند بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس می‌تواند قهرمانی را تکرار کند؟
بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند همگی تأثیرگذار و باکیفیت هستند و سهم زیادی در قهرمانی‌های اخیر پرسپولیس داشتند و کمک زیادی به ما کردند، ولی الان هم تیم خوب و بازیکنان بزرگی داریم و سعی می‌کنیم امسال هم برای قهرمانی بجنگیم تا هواداران میلیونی پرسپولیس را خوشحال کنیم.

در دو فصل اخیر که خط دفاع پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، بیرانوند درون دروازه قرار می‌گرفت، ولی در این دو بازی رادوشوویچ بازی کرد…
به نظرم هر دو دروازه‌بان، گلر‌های بسیار خوبی هستند. علی که نیازی به تعریف ندارد و توانایی‌های فنی خود را به همه نشان داده و در جام جهانی به میدان رفته است. رادو هم در این دو بازی که درون دروازه قرار گرفته عملکرد خوبی داشته و توانسته کلین‌شیت کند. برای خط دفاع فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کنند. کادر فنی تصمیم می‌گیرد کدام‌شان درون دروازه قرار بگیرد.

بازی این هفته مقابل استقلال خوزستان را چطور می‌بینید؟
به نظرم استقلال خوزستان تیم خوب و جوانی دارد. همچنین گرمای هوا در اهواز کار را برای هر تیمی دشوار خواهد کرد، ولی قطعاً ما برای برد به میدان می‌رویم تا ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و دست پر به تهران برگردیم.

منبع: خبرورزشی

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *