ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
نتایج یک تحقیق نشان داد

پلیس آمریکا روزی ۳ نفر را می‌کشد؛ ۲ برابر بیشتر از آمارهای دولت

نتایج یک مطالعه دانشگاهی در آمریکا نشان می‌دهد که پلیس آمریکا روزی ۳ نفر را با شلیک گلوله می‌کشد که سهم سیاه پوست‌ها و لاتین تبارها سه برابر بیشتر از سفیدپوست‌ها است.

بازخبر /  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نتایج یک تحقیق دانشگاهی در آمریکا نشان می‌دهد که پلیس این کشور روزانه ۳ نفر را میکشد، به طور میانگین سالی بیش از ۱۰۰۰ نفر و خیلی بیشتر از آماری که به طور رسمی ارائه می‌شود.

این گزارش همچنین می‌گوید که پلیس آمریکا مسئول ۸ درصد از قتل و مرگ و میر مردان در آمریکا بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ بوده است.

این پژوهش که در مجله سلامت عمومی آمریکا منتشرشده و توسط یک تیم روانشناس از دانشگاه کورنل و دانشگاه واشنگتن انجام شده است از منابع یک سایت معتبر که آمار کشته شدگان را رصد می‌کند و دیگر آمارهای مربوطه و همچنین آمارهای رسانه‌ای استفاده کرده است.

نتایج این مطالعه نشان می‌دهد که خطر مرگ و میر ناشی از شلیک پلیس دو برابر بیشتر از آن چیزی است که در آمارهای رسمی وزارت دادگستری آمریکا ارائه شده است. یکی از دلایل این تناقض این است که آژانسهای پلیس ملزم نیستند مرگ و میرهای مرتبط با پلیس را به دولت فدرال ارائه کنند. علاوه بر این، دپارتمانهای پلیس نیز آمارهای مربوط به کشتار افراد توسط پلیس را به طور دقیق گزارش نمی‌کنند یا در آمارها دستکاری می‌کنند.

براساس این گزارش، نتایج این تحقیق همچنین نشان می‌دهد که از ۹۷۹۵ مرگ و میر که پلیس آمریکا بین سالهای ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ مرتکب شده است ۸۸ درصد از قربانیان مرد بوده‌اند. در این تحقیق همچنین مشخص شده است که سیاه پوستان و لاتین تبارها خیلی بیشتر از سفید پوستها در معرض مرگ ومیر توسط پلیس قرار دارند.

طبق این آمار، خطر کشته شدن سیاپوستها بین ۱٫۹ تا ۲٫۴ در هر ۱۰۰ هزار نفر در سال است در حالیکه خطر کشته شدن لاتین تبارها بین هشت دهم تا ۱٫۲ است.

این گزارش افزود؛ این آمار یعنی اینکه مردان سیاه پوست ممکن است ۳ برابر بیشتر در معرض کشته شدن توسط اجرا کنندگان قانون قرار داشته باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *