ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

مشکلات اقتصادی موجود زندگی را بر مردم سخت کرده است و مردم از این شرایط ناراضی هستند / تا وقتی که بحران اجتماعی و فقر وجود دارد بودجه های فرهنگی فاقد اثر گذاری خواهد بود

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: مشکلات اقتصادی و شرایط نابسامان بازار قدرت خرید مردم را دچار مشکل کرده است و اگر این روند ادامه یابد، مشکلات اقتصادی در قالب بحران های اجتماعی خود را نشان خواهد داد.

بازخبر / آبتین امیری گفت: افزایش قیمت ارز و بی ثباتی بازار زندگی بازاریان و مردم را مختل کرده است و مردم از این بابت بسیار ناراضی هستند اما صدایی ندارند که حرف خود را به مسئولین برسانند، لذا سکوت مردم از رضایت آنها نیست.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: وضع زیر ساخت مدارس ما بسیارنا مناسب است و غالب مدارس ما آسیب دیده است. مدیران و معلمان ما همه افراد زحمتکشی هستند، اما امکانات و زیر ساخت لازم برای آموزش نسل آینده ما وجود ندارد و فشار اصلی روی مدارس ومدیران و معلمان است.
آبتین امیری گفت : به همه دوستان شورا توصیه می کنم مواضع خود را در خصوص قضایا و مشکلات روشن کنند و صداقت بیان داشته باشند. بهتر است همه دوستان موضع آشکار و پنهان خود را یکی کنند. ما نماینده مردم هستیم .ما نماینده دولت نیستیم. اگر دولت ما را قبول دارد باید به ما پست بدهد تا از پست و اختیارات مدیریتی خود برای حل مشکلات مردم استفاده کنیم، اما این مردم هستند که ما را انتخاب کرده اند.مردمی که سخنگویی ندارند و ما باید سخنگوی آنها باشیم و مشکلات آنها را به گوش مردم برسانیم و آن را پیگیری کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: وقتی در جامعه ما فقر و فساد وجود دارد, وقتی دانش آموزان ما ترک تحصیل می کنند و پول خرید کتاب و دفتر ندارند، بودجه های فرهنگی فاقد کارایی لازم خواهد بود و اثر گذاری نخواهد داشت.بیاییم بجای اصرار روی ذهنیت های خود , خویشتن را با واقعیت و مشکلات جامعه تطبیق دهیم.
آبتین امیری گفت: ما نه تنها با مسجد سازی مخالف نیستیم، بلکه طرفدار مسجد سازی هستیم و حاضریم همچون گذشته در حد توان و بضاعت خود با هزینه شخصی خود برای ساخت و آبادانی مساجد کمک کنیم، اما در شرایطی که با بحران اجتماعی و فقر و ترک تحصیل مواجه هستیم، استفاده از بودجه عمومی را برای ساخت مساجد به صلاح نمی دانیم.اولویت امروز ما باید نجات نسل آینده باشدچرا که نجات انسان از هر امر دیگری مهمتر است.
این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود : بیاییم بجای نقطه ضعف گرفتن از یکدیگر و بر ملا کردن آن در بین دیگران نیست به حسن نیت داشته باشیم، مردم از دعواهای سیاسی و شخصی خسته شده اند. وقتی مشکلی برای مردم پیش می آید، همه ما مسئول هستیم، چه مسئولان، چه نمایندگان مردم و چه خبرنگاران مسئولیت داریم.بجای مقصر تراشی نقش خودرا برای حل مشکل ایفا کنیم.
وی گفت: همه ما باید صدای مردم را بشنویم و در حد توان و مسولیت خود پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.اگر نمی توانیم کل شهرداری یا یک سیستم اداری را اصلاح کنیم حداقل خودمان درستکار و پاکدست باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *