آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

پل‌هایی که رغبتی برای استفاده از آن‌ها نیست

پل‌های عابر پیاده بندرعباس که در شهر به کار گرفته‌شده هیچ‌یک از اهداف موردنظر را در برنمی‌گیرد و به محلی برای جولان معتادان تبدیل‌شده است.

منطقه خلیج‌فارس، بندرعباس با وجود ثروت‌های فراوان از لحاظ بنادر، معادن و کشاورزی یکی از فرسوده‌ترین بافت‌های شهری را دارد.

پل‌های عبور عابر پیاده به‌منظور رفت‌وآمد افراد از جایی به‌جای دیگر ساخته می‌شود و هدف آن حفظ جان عابرین پیاده، سهولت در حرکت از خیابان، کنترل ترافیک و امنیت در رانندگی است.

با کمی گشت‌وگذار در جاده‌های شهری بندرعباس متوجه می‌شویم که پل‌های عابر پیاده‌ای که در شهر به کار گرفته‌شده هیچ‌یک از اهداف موردنظر را در برنمی‌گیرد و بدون کاربرد به محلی برای جولان افراد تکدی‌گر و استراحتگاه آنان تبدیل‌شده است.

دلایل بلااستفاده بودن آن‌ها، عدم برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از نظرات کارشناسی شده است که باعث می‌شود مردم رغبتی برای استفاده آن نداشته باشند و بسیاری از آن‌ها گاه در طول روز عابرانی به تعداد انگشتان دست هم ندارند./عکس:علیرضا گلاب

 

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *