آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان بیان کرد

رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل خبر داد.

بازخبر / از بندرعباس، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال ۹۶ تعداد ۱۴۷ فقره تخلف مربوط به  شرکت‌های حمل و نقل  کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی گردید که از این تعداد ۱۱۳ فقره مربوط به حوزه کالا و ۳۴ فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر می‌باشد.

وی در ادامه افزود: از تعداد فوق‌الذکر ۱۴ فقره منجر به صدور تذکر و ۷۱ فقره به علت محرز نشدن تخلف  تبرئه و تعداد ۶۱ فقره رای هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده ۱۲ که جهت رسیدگی  به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی برگزار می‌گردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان در ادامه اشاره‌ای به کمیسیون ماده ۱۱ نمود و گفت در این کمیسیون که به  تخلفات رانندگان رسیدگی می‌شود در سال ۹۶ تعداد ۳۷ فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد ۳ فقره منجر به تبرئه و تعداد ۳۴ فقره پروانه فعالیت آن‌ها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.

  وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل  محموله بدون ضوابط و مقررات حمل و نقلی‌، حمل محموله بدون مهار مناسب درحوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر  دانست.

وی گفت:  امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکت‌ها و موسسات و رانندگان  درسال ۹۷ شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزه‌ها نباشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *