ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

جا به جایی ۱۶۰ هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی در ایام نوروز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جا به جایی ۱۶۰ هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور، به جزایر قشم و هرمز طی ۱۰ روز نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ خبر داد.

بازخبر /مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از جا به جایی ۱۶۰ هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور، به جزایر قشم و هرمز طی ۱۰ روز نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ خبر داد.


به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس،حمیدرضا محمدحسینی با تشریح آمار جابه‌جایی مسافران در ۱۰ روز نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ عنوان کرد: طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ در بنادر هرمزگان از ۲۵ اسفند سال ۹۶ آغازشده و به مدت ۲۰ روز تا ۱۵ فروردین سال ۹۷ ادامه دارد.


وی ادامه داد: در ۱۰ روز نخست طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۷ یعنی از ۲۵ اسفند ۹۶ تا پنجم فروردین ۹۷ بالغ‌بر ۱۶۰ هزار مسافر در مسیر دریایی بندر شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز از طریق شناورهای مسافری جابه‌جاشده‌اند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان به آمار مجموع حمل‌ونقل مسافران در حوزه اداره بنادر شهید باهنر و شرق هرمزگان اشاره کرد و افزود: در ۱۰ روز نخست طرح نوروز ۹۷ درمجموع جابه‌جایی و تردد بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بنادر شهید باهنر، شهید حقانی، تیاب، سیریک و جاسک به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این آمار پنج درصد رشد یافته است.


محمدحسینی با اشاره به رشد چشمگیر تردد مسافران در روز پنجم فروردین ۹۷ در بندر شهید حقانی بندرعباس، تصریح کرد: در این روز هفت هزار و ۲۱۱ مسافر در مسیر بندر شهید حقانی به جزیره هرمز جابه‌جا شدند که نسبت به‌روز مشابه در سال گذشته ۲۱۸ درصد رشد داشته است و همچنین میزان تردد از بندر شهید حقانی به جزیره قشم نیز ۱۹ هزار و ۷۳۹ مسافر بوده که این رقم نیز نسبت به‌روز مشابه در سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.


وی اضافه کرد: برای تعطیلات نوروز سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۱ فروند شناور مسافری برای انتقال مسافران از بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس به جزایر قشم و هرمز در نظر گرفته‌شده که این شناورها درمجموع چهار هزار و ۳۷۲ صندلی ظرفیت دارند.


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق هرمزگان با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت بهبود سفرهای نوروزی دریایی مسافران در بندر شهید حقانی به‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی کشور برای نوروز ۹۷، بیان کرد: افزایش دستگاه‌های فروش بلیت الکترونیک به هشت عدد، راه‌اندازی چهار دستگاه کش لس باقابلیت صدور بلیت الکترونیکی و اینترنتی، فروش بلیت در باجه‌هایی در خارج از سالن مسافری برای جلوگیری از معطلی مسافران، ایجاد راه دسترسی جدید برای خروج مسافر به طول ۵۰۰ متر، افزایش سه شناور جدید با ظرفیت بیش از ۴۰۰ نفر، ایجاد شماره ۳۵۵۵ برای پاسخگویی مستمر سؤالات مردم درباره تردد در بنادر و راه‌اندازی رادیو صدای دریا در محدوده بندر شهید حقانی بندرعباس ازجمله این اقدامات است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *