ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

۳۵۰ میلیارد تومان کشف کالای قاچاق در سال جاری

با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی ۲۵۰۰ کیلومتر مرز دریایی را توسط رشادت های مرزبانان کنترل می کنیم.

بازخبر / سرهنگ علی اصغر خرم روی فرمانده دریابانی استان هرمزگان در خصوص اقدامات دریابانی استان هرمزگان در جمع خبرنگاران بیان کرد : فرماندهی مرزبانی استان با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی ۲۵۰۰ کیلومتر مرز دریایی را توسط رشادت های مرزبانان کنترل میکنیم، مبارزه قاچاق کالا از اهداف مهم مرزبانان است، کنترل تجاوزات مرزی نیز از اهداف مهم است، از ابتدای سال جاری در حوزه های مبارزه سوخت قاچاق با همکاری سازمانهای دیگر ۳۸۰۰۰۰۰ لیتر را در مواد سنتی و صنعتی مواد مخدر در سال جاری توانسته ایم نزدیک به یازده تن را کشف کنیم ، در سایر اقلام نیز افزایش کشف داشتیم، در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان کشف را داشته ایم.

سرهنگ خرم روی افزود : در درگیری با قاچاقچیان کالا ۱۱۹ مورد را شاهد بودیم که ماموران مرزبانی با تلاش توانستند این مهم را انجام دهند ، وی ادامه داد ۸۶۰ قبضه اسلحه شکاری و جنگی را در سال جاری کشف کرده ایم.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان ادامه داد : در خصوص ایام نوروزی طرح نوروزی را آغاز خواهیم کرد و با راه اندازی ۲۵ ایستگاه اقدامات خدماتی را به مسافران خواهند داشت، در نوروز ۱۳۹۷ ، ۴۰۰۰ نیرو را بکار خواهیم گرفت، ۱۵۰ فروند شناور را هم ساماندهی کرده ایم برای خدمات و ماموریت های ذاتی مرزبانان که بتوانیم کنترل مناسبی را در مرز آبی و سواحل داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد : نظارت بر کلوپ های ورزشی و تفریحی آبی و سواحل کنترل شده و ماموران ما در این کلوپها حاضر خواهند بود. در جهت بالابردن ایمنی در سواحل از ورود خودروها به سواحل جلوگیری خواهد شد. و از همه مردم درخواست داریم که با ماموران دریابانی همکاری لازم را داشته باشند.

سرهنگ خرم روی گفت : کنترل ورود و خروج شناورها در دریا را انجام خواهیم داد، در بحث ادامه روند قاچاق کالا باید عرض کنم که مانند گذشته به شدت به اجرای آن خواهیم پرداخت.

ایشان اضافه کرد : اولویتهای مرزبانی استان هرمزگان علاوه بر کنترل قاچاق کالا ایجاد نظم در سواحل و کنترل لوازم ممنوعه و مشروبات الکلی نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد. وی افزود ۹ شناور ایرانی را که توسط همسایگان دستگیر شده بودند را آزاد کردیم و یازده شناور خارجی را که به آبهای ایران ورود کرده بودند بعد از دستگیری به کشور مربوطه تحویل دادیم.

سرهنگ اصغر خرم روی بیان کرد : سیاست ما ارتقاع تعاملات سازنده با مرزنشینان است و هم ارائه آموزشهای همگانی لازم برای مرزنشینان است و با یک فضای دوستانه بین مرزبانان و مرزنشینان توانسته‌ام تنش ها را کم کنیم.

 

 

 

بابک پارسا/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *