اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

هاشمی تختی: انتظار تحقق سهم هرمزگان از درآمدهای ملی را داریم/ باید بر روی چند مشکل اساسی هرمزگان متمرکز شد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: باید در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به هرمزگان بر حل چند مشکل اساسی در استان متمرکز شویم.

بازخبر / نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: باید در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به هرمزگان بر حل چند مشکل اساسی در استان متمرکز شویم.

هاشمی تختی عصر امروز در گفتگوی خبری با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور و هیات وزرا به هرمزگان، اظهار داشت: تجربه نشان داده که دست یافتن به نتیجه در مجموعه زیادی از مصوبات آنهم با شرایط خاص اقتصادی کشور، دور از دسترس است و باید در چند موضوع مهم در سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به هرمزگان متمرکز و از ظرفیت منابع ملی برای به نتیجه رساندن آنها استفاده کنیم‌.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان، راه وشهرسازی و آموزش و پرورش، توسعه شهری و روستایی در هرمزگان از شاخص های متوسط ملی عقب هستیم و اگر بتوانیم در این سفر ۴ مصوبه عملیاتی در خصوص رفع این مشکلات داشته باشیم، گام بزرگی برداشته شده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ادامه داد: ساماندهی وضعیت فاضلاب شهر بندرعباس و رفع چالش های زیست محیطی آن، احداث سریع تر آبشیرین کن بندرعباس با هدف کاهش فشار بر سد استقلال میناب و دشت های آن و کمک ویژه به ارتفای کیفیت زندگی مردم در روستاها و شهرها و ارائه مصوبه ای کارامد در زمینه الزام هر چه بیشتر صنایع وبنگاههای اقتصادی در بکارگیری نیروهای ماندگار استان از جمله انتظارات ما در این سفر از هیات دولت است.

هاشمی تختی عنوان کرد: چندین سال است که مازاد درآمدهای مالیاتی هرمزگان به خودش بازنگشته و اگر مصوبه ای عملیاتی این سفر در این باره بوجود آید، گام بزرگی در توسعه هرمزگان برداشته خواهد شد و می توانیم با منابع آن در حوزه توسعه گردشگری و صنعت توریسم و عمران جزایر استان، گام های ویژه ای برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار ویژه برای بهبود زیرساخت های آموزشی استان و کمک به کاهش هزینه های زندگی در هرمزگان از انتظارات عمومی مطرح شده از سوی مردم به ما است که تلاش خواهیم کرد تا در جلسه ویژه دولت در هرمزگان، آنها را مطرح و به نتیجه برسانیم.

هاشمی تختی در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت در سفر به هرمزگان،مجوزتردد خودروهای پلاک منطقه آزاد را در سطح استان صادرنماید

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *