ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان:

تمامی شهرهای هرمزگان تحت پوشش ۳G و ۴G قرار گرفت

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان گفت: تمامی شهرهای هرمزگان تحت پوشش نسل سوم و چهارم اینترنت همراه قرار گرفتند.

بازخبر / امیر یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تمامی شهرهای هرمزگان در دهه فجر امسال مجهز به اینترنت نسل سوم و چهارم اینترنت همراه اول شده‌اند.

وی افزود: هم اکنون در تمامی شهرهای هرمزگان نسل سوم و چهارم اینترنت همراه قابل دسترسی است و کلیه برنامه‌های توسعه شبکه نیز بر پایه ایجاد نسل سوم و چهارم اینترنت صورت می‌گیرد تا مردم بیشتری بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان تصریح کرد: اولویت در توسعه شبکه تلفن همراه نیز با تأکید ویژه وزیر ارتباطات و مدیرعامل مخابرات ایران و استاندار هرمزگان، مناطق روستایی و راه‌های اصلی و فرعی استان است و در یک برنامه ویژه تدوین شده، ۳۶۰ نقطه کور شناسایی شده در استان به طور فازبندی آنتن‌دار خواهند شد.

یگانه به شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی هرمزگان و تأثیر آن بر کیفیت و شکل ارائه خدمات ارتباطی نیز اشاره و گفت: برخی راه‌ها و روستاهای استان در محدوده‌های کوهستانی قرار گرفته‌اند که ایجاد آنتن‌دهی در این مناطق با محدودیت‌هایی روبرو است ولی ما به سرعت در حال توسعه شبکه برای بهبود آنتن‌دهی و رشد رضایتمندی مردم هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *