ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

پشت پرده آتش‌سوزی عمدی ۱۶ مغازه در شازند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شازند از دستگیری عامل حریق پاساژ قائم شهرستان شازند و انگیزه متهم خبر داد.

بازخبر /  سرهنگ علیرضا رفیعی گفت: در بامداد روز شانزدهم بهمن ماه با اعلام گزارشی از حریق پاساژ قائم در خیابان انقلاب شهرستان شازند بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عاملان این حریق در دستور کار پلیس قرار گرفت و با اقدامات تخصصی مأموران انتظامی، عامل این حریق در مدت زمانی کوتاه شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شد.

وی افزود: در بازرسی از منزل این فرد کلیه ادوات و وسایلی که این فرد برای آتش سوزی مورد استفاده قرار داده بود کشف شد.

رفیعی گفت: متهم در اعترافات خود اذعان کرد که از مدت‌ها قبل با یکی از کسبه همجوار خود که هر دو فروشنده یک نوع کالا بودند، دچار اختلاف شده و چندین بار با یکدیگر مشاجره داشته‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از زمان خرید اجناس توسط مغازه دار رقیب خود مطلع بوده، در شب حادثه با برداشتن ریموت درب ورودی، وارد پاساژ شده و اقدام به آتش سوزی مغازه رقیبش می‌کند که کنترل آتش از دستش خارج شده و آتش به دیگر مغازه ها سرایت کرده و او نیز با توجه به گستردگی آتش از محل فرار می کند.

در این آتش سوزی ۱۶ مغازه در آتش سوخت.

ایسنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *