ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

فرماندار بندرعباس: با برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی می توانیم در زمینه های ورزشی بدرخشیم

فرماندار بندرعباس گفت: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.

بازخبر / فرماندار بندرعباس گفت: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.
احمد پویافر در آیین افتتاحیه سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی بندرعباس با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد: آغاز سومین المپیاد ورزش های آبی و ساحلی و تقارن این بازی ها با این ایام را به فال نیک می گیریم و امیدوارم این مسابقات باعث اقدامات ورزشی بهتر در هرمزگان و بندرعباس شود.

وی ادامه داد: از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و تمام کسانی که برای برپایی این المپیاد تلاش کردند و زمنیه را برای حضور جوانان این شهر در این المپیاد فراهم کردند که منجر به کشف استعدادهای برتر ورزشی می شود تشکر می کنم.
پویافر تصریح کرد: دریا نعمت بزرگی است که هرمزگان دارد و از این امکان می توان برای ورزش های آبی و ساحلی استفاده کرد.

وی ابراز کرد: خداوند را از اینکه در این سه ماه آخر سال در بندرعباس به علت موقعیت آب و هوایی ویژه ای که دارد شاکریم و از این نعمات الهی باید به بهترین شکل بهره برد.
فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: همه در تلاشند که هرمزگان و استعدادهایش را به جای جای ایران اسلامی بشناسند که در این میان برگزاری المپیاد ورزش های آبی و ساحلی باعث می شود که بندرعباس هرچه بیشتر بدرخشند و این اقدام در سوابق اجرایی استان ماندگار خواهد شد.
وی در پایان گفت: با حمایت مجموعه های مختلف چنین المپیادهایی را می توان برگزار کرد و به این کار با اهمیت می توان پرداخت تا هرچه بیشتر در زمینه های ورزشی بدرخشیم و شاهد پیشرفت ورزش های آبی و ساحلی کشور باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *