ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس سازمان امداد و نجات:

برف و کولاک ۱۷ استان کشور را در نوردید/ توزیع ۱۷ هزار ماسک در خوزستان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۷ استان کشور گفت: ١۵۴ مسافر در راه مانده در جاده‌های کشور اسکان اضطراری یافته‌اند.

بازخبر / مرتضی سلیمی در ارتباط با به وقوع برف وکولاک طی ۴۸ ساعت گذشته در کشور اظهارداشت: ١٧ استان آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران و مرکزی متأثر از برف و کولاک شده است.

وی افزود: ۴٨ محور و روستا امداد رسانی شده و ١۵۴ مسافر در جاده‌های کشور اسکان اضطراری یافته‌اند همچنین بیش از ٢ هزار و ۵۰۰ نفر امدارسانی شده و ٢٩١ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات درمورد گزارش پوشش امدادی گرد وغبار در خوزستان گفت: ٧ شهرستان آبادان، آغاجاری، اهواز، شادگان، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان درگیر این پدیده شده که بیش از ۱۷ هزار ماسک میان هموطنان در این شهرها توزیع شده است.

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *