چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
ضرغامی؛

دشمن در حال بهره برداری است

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: دشمن در حال بهره برداری سیاسی از مطالبه به حق معترضان است.

بازخبر / سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در گفت و گو با تسنیم با اشاره به اعتراضات اخیر در کشور گفت: به وضوح سالروز حماسه نهم دی از همه جهات,کشور و انقلاب را در برابر موج نفاق و تزویر دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیمه کرده است و بصیرتی که مردم در این روز با ذکاوت انقلابی از خود به دشمنان قسم خورده ولایت و انقلاب نشان دادند؛ تضمین روشن بر عمق ارادت قلب و باطنی آنان به ولایت و پاسداری همه جانبه از خون شهداست.

عضو شورای عالی فضای مجازی در ادامه افزود: اگر حرکت های شبیه حوادث فتنه سال ۸۸ اتفاق بیوفتد, مردم به خوبی میدانند با آن چگونه و در چه سطحی برخورد قاطعانه انقلابی کنند. بنابراین اعتراض مردم نسبت به بعضی از مشکلات اقتصادی که البته چیز جدیدی درکشور نیست و حق مسلم مردم در رساندن خواسته هایشان به مسئولین ذیربط است, باید از راه و روش قانونی خود به مرحله اجرا برسد.
وی در پایان افزود: به نظر میرسد برنامه ریزی های مشکوک دیگری صورت گرفت تا از این اعتراضات به حق مسلم مردم سوءاستفاده و بهره برداری جهت دار سیاسی شود و مشکلات مردم در این میان از افکار عمومی محو گردد و البته مردم خود صاحبان اصلی انقلاب هستند و آگاهانه با توجه به بیانات و رهنمود های رهبری در قاموس دفاع از کیان انقلاب برخواهند آمد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *