آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
هدف ما این است که در لیگ برتر بمانیم

تارتار: فردا بازی سختی داریم/کریمی گسترش فولاد را متحول کرده است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: فردا بازی سختی با گسترش فولاد داریم زیرا فیروز کریمی این تیم را متحول کرده است.

 بازخبر / از شهرستان جم، مهدی تارتار بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: فردا بازی سختی با گسترش فولاد داریم. این تیم بعد از حضور فیروز کریمی متحول شده و امتیازات خوبی کسب کرده و بازی را روی زمین انجام میدهند.

وی افزود: فردا کار ما سخت است. برای برد به میدان می‌رویم. نیم فصل خیلی خوب پشت سر گذاشتیم و بهترین تیم در خانه ما هستیم. بخاطر حمایت هواداران‌مان، از آنها می‌خواهم که ما را در بازی فردا هم تنها نگذارند و در صورت پیروزی می‌توانیم از تیم‌های پایین تر جدا شویم.

سرمربی پارس جنوبی جم افزود: هدف ما این است که در لیگ برتر بمانیم، البته با توجه به نتایجی که گرفتیم دوست داریم تا آخر لیگ همچنان در کورس با تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. تا آخر فصل برای موفقیت تیم پارس جنوبی تلاش می‌کنیم.

وی در مورد فصل نقل و انتقالات گفت: یکی دو بازیکن به جمع ما اضافه می‌شوند، تیم خوبی داریم، همه تیم‌ها به دنبال جذب بازیکنان تیم ما بودند و از بازیکنان هم تشکر می‌کنم که با وجود داشتن پیشنهاد از تیم‌های بزرگ و ریشه‌دار در تیم پارس جنوبی ماندند و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند.

تارتار در مورد احتمال جدایی ارسلان مطهری و مصدومیت این بازیکن گفت: مطهری در بازی با نفت تهران دچار مصدومیت شد، و این آسیب‌دیدگی بارها هم به خودش و هم تیم ما صدمه زده است، امیدوارم زودتر او به شرایط خوبش برگردد. ارسلان مطهری کماکان در تیم ما حضور خواهد داشت.

سرمربی پارس جنوبی در مورد تقابل با فیروز کریمی اظهار داشت: تیم های فیروز کریمی معمولاً در بحث مالکیت توپ قوی هستند و فوتبال را روی زمین خیلی خوب بازی می‌کنند، ما سعی می‌کنیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و به نتیجه برسیم. سالیان سال من شاگرد آقا فیروز کریمی در تیم‌های مختلف به عنوان بازیکن بودم و از ایشان شناخت دارم. تیم‌های او فوتبال را با برنامه ارائه می‌کنند و ما سعی می‌کنیم نقاط قوتشان را کنترل کنیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده ببریم.

وی در مورد حسن پورامینی هافبک تیمش گفت: سیستم بازی تیم ما ۴_۴_۲ است، در این سیستم نقی‌زاده و سالاروند حضور دارنمد و پورامینی هم در کنار آنها بازی می‌کند، من فوق‌العاده از بازی بازیکنانم راضی هستم و این قالب تیمی پارس جنوبی است.

تارتار در مورد حضورش در پارس جنوبی گفت: من به گذشته‌ها کاری ندارم، حدود یک سال و نیم است که به پارس جنوبی آمده‌ام و آقا فیروز هم در گذشته در اکسین کار می‌کرد و اکنون سرمربی گسترش فولاد تبریز است،‌ شرایط متفاوت است، ما کار سختی مقابل فیروز کریمی که مربی بزرگی است داریم، اما باید فاصله‌مان را با تیم‌های پایین‌تر جدول بیشتر کنیم و در بازی فردا پیروز شویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *