ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

آذینی بهترین فیلم جشنواره ملی گردشگری

فیلم مستند آذینی به کارگردانی محمدرضا رکن الدینی و داوود مرزی زاده از هرمزگان به عنوان بهترین فیلم این جشنواره برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری بازخبر و به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی، فیلم مستند آذینی به کارگردانی محمدرضا رکن الدینی و داوود مرزی زاده از هرمزگان به عنوان بهترین فیلم این جشنواره برگزیده شد.

چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی با هدف افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده¬ها و تفکرات نوین، با همکاری سازمان¬ها و موسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار گردید.

فیلم “آذینی” از تولیدات حوزه هنری هرمزگان- با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست هرمزگان- به کارگردانی محمدرضا رکن الدینی قلعه دژ و داوود مرزی زاده، توانست عنوان بهترین فیلم حرفه ای جشنواره را از آن خود نماید.

مستند آذینی به منطقه خور آذینی از منظر محیط زیست و مردم شناسی پرداخته است. به طوری که همزمان با معرفی خور آذینی و درختان حرا و چندل و زیبایی های موجود در آن، وارد زندگی مردم محلی منطقه شده، و بخشی از زندگی شان(مرتبط با خور آذینی) را به تصویر می کشد.

بنا بر اعلام دبیرخانه چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی، اسامی برترین های جشنواره به شرح ذیل اعلام گردید:
نفر اول : محمدرضا رکن الدینی و داود مرزی زاده برای فیلم مستند تحلیلی”آذینی”
نفر دوم : میترا روحی منش برای فیلم گزارشی از مجموعه در قلب کومش – “بسطام، درخشش یک سرزمین”
نفر سوم : میکائیل مقیمی پور برای فیلم مستند گردشگری ” جلوه گاه هنر عامیانه”
مستند آذینی تا کنون در جشنواره های مهم داخلی از جمله ششمین جشنواره ملی فیلم مستقل خورشید، دریا مسیر توسعه، ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران، گراش و چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد میهمان نوازی نیز حضور داشته، که موفق به دریافت جوایزی ارزشمند از این جشنواره ها شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *