اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
/بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز-بندرعباس/

استاندار هرمزگان: در سایه گسترش فریضه نماز می‌توان اساس زندگی را ارتقا داد

استاندار هرمزگان گفت: اقیانوس بیکران نماز از چنان ژرفایی برخوردار است که افراد مختلف را همچون غواصان به جستجو در این اقیانوس فرامی‌خواند تا به گوهر بی‌نظیر این اقیانوس دست یابند.

بازخبر /  استاندار هرمزگان گفت: اقیانوس بیکران نماز از چنان ژرفایی برخوردار است که افراد مختلف را همچون غواصان به جستجو در این اقیانوس فرامی‌خواند تا به گوهر بی‌نظیر این اقیانوس دست یابند.

فریدون همتی در بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در تالار شهید آوینی بندرعباس، افزود: هرمزگان با جمعیت یک‌میلیون و هشت‌صد هزار نفر و با بیش از دو هزار کیلومتر ساحل دارای چهارده جزیره به‌عنوان پایتخت اقتصادی کشور شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی استان‌های ایران در هرمزگان حضورداشته و مشغول به فعالیت و کسب‌وکار بوده و مردم هرمزگان آن‌ها را با آغوش باز پذیرفته و وحدت و همزیستی مسالمت‌آمیز اهل تشیع و تسنن از ویژگی‌های بارز استان هرمزگان است.

استاندار هرمزگان افزود: بنادر و صنایع بزرگ کشور و چندین فرودگاه بین‌المللی، منابع عظیم نفت و گاز، محصولات کشاورزی، شیلات و جاذبه‌های گردشگری از ظرفیت‌های این استان است و ۵۴ درصد صادرات و واردات کشور از این استان استراتژیک انجام می‌شود.

همتی با اشاره به امر مقدس و مبارک نماز، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده، نماز است و در قرآن به هیچ عبادتی به‌اندازه نماز اهمیت داده نشده و آیات بسیاری در مورد نماز و مسائل مربوط به آن نازل‌شده است.

وی بیان کرد: اقیانوس بیکران نماز از چنان ژرفایی برخوردار است که افراد مختلف را همچون غواصان به جستجو در این اقیانوس فرامی‌خواند تا به گوهر بی‌نظیر این اقیانوس دست یابند و نماز وسیله‌ای برای تداوم ارتباط با خالق هستی و غرق نشدن در منجلاب بدی‌هاست.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: اجلاس سراسری نماز از رویدادهای فرهنگی بسیار مهم در کشور است که هرساله با پیام حکیمانه مقام معظم رهبری در یکی از استان‌ها برگزار می‌شود و دولت تدبیر و امید افتخار دارد با بسیج امکانات طی سال‌های اخیر اجلاس نماز را با همکاری ستاد اقامه نماز برگزار کرده است.

همتی خاطرنشان کرد: در سایه گسترش فریضه نماز جامعه در مسیر اصلاح و سعادت قرار می‌گیرد و زندگی طیبه در جامعه برجسته و فراگیر می‌شود و می‌تواند اساس زندگی مسلمانان را ارتقا دهد.

وی در پایان گفت: صداقت، کمک به همنوعان، انجام‌وظیفه به‌درستی، پرکاری، برچیدن معضلات اجتماعی، توسعه امر ازدواج، تلاش برای کسب علم و فناوری، تقویت بنیان خانواده، تأمین حقوق شهروندی، قانون‌گرایی، امانت‌داری، سخاوت و پرهیز از کم‌فروشی از ویژگی‌هایی است که با ترویج امر نماز در جامعه نمود پیدا می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *