اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

گلایه شهروند بندرعباسی از طولانی بودن نوبت آزمایشگاه در بیمارستان خلیج فارس تامین اجتماعی

گلایه شهروند بندرعباسی از سیستم نوبت دهی و طولانی بودن نوبت آزمایشگاه در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس که به تحریریه پایگاه خبری بازخبر ارسال نموده است.

بازخبر / گلایه شهروند بندرعباسی از سیستم نوبت دهی و طولانی بودن نوبت آزمایشگاه در بیمارستان خلیج فارس تامین اجتماعی بندرعباس که به تحریریه پایگاه خبری بازخبر ارسال نموده است.

 

با سلام و احترام
به استحضار می رساند مستمری بگیر برای استفاده از آزمایشگاه بیمارستان خلیج فارس بندرعباس حدود ۲هفته باید در نوبت باشد وپس از رسیدن نوبتش بعلت مقارن بودن با تعطیلی رسمی ،علیرغم حضور همکاران کشیک در آزمایشگاه نوبت را به روز بعد موکول کرده اند،حال سوال اینجانب این است که آیا تنها آزمایشگاه تامین اجتماعی در شهر بندرعباس در روز تعطیل علیرغم حضور پرسنل باید تعطیل باشد اگر جواب مثبت باشد چه کسی پاسخگوی اتلاف اینهمه سرمایه گذاری که برای رفاه مستمری بگیر و بیمه شده در نظر گرفته شده ،می باشد.
فردی که دوهفته پیش برایش انجام آزمایش تجویز شده با فرض اینکه اگر در قید حیات باشد ، چه لزومی دارد علیرغم وجود تمامی امکانات آن هم در تنها بیمارستان مجهز این استان پشت درب بسته آزمایشگاه معطل بماند.
واقعا تامین اجتماعی اگر بواسطه کسری بودجه اش زمین نخورد قطعا به خاطر این ظلمی که به مستمری بگیرانش در بخش درمان میکند قطعا زمین می خورد.
لطفا فرآیندهای کاری خودرا اصلاح کنید ،کار آزمایشگاه وبیمارستان به تعطیل رسمی هیچ ارتباطی ندارد.

 

 

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *