چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب ثبت رکورد طولانی‌ترین مدت زندگی با قلب پیوندی در گینس
فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد

کشف ۴۳۰ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۳۰ میلیارد تومان و افزایش ۲۱ درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق، در ۸ ماهه امسال خبر داد.

بازخبر /  از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزاله ملکی گفت: مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی، با تلاش شبانه‌روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده طی هشت ماهه اول سالجاری، دو هزار و ۴۳۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲۱ فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: طی این مدت با تلاش مأموران، ۶ میلیون و ۵۵۷ هزار پاکت سیگار، یک میلیون و ۹۲۵ هزار متر پارچه، ۸ تن و ۸۸۵ کیلو چای، ۷۲ هزار و ۴۶۸ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۹۱۶ هزار و ۳۲ دستگاه لوازم خانگی، ۷ هزار و ۸۷ دستگاه لوازم خودرو، ۹۱۴ هزار لیتر سوخت، ۱۷۴ هزار و ۸۴۷ عدد لوازم آرایشی، ۵۷۴ تن برنج، ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ ثوب البسه و ۳ هزار و ۳۵۶ رأس دام قاچاق کشف شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در ۸ ماهه امسال بنا به نظر کارشناسان ۴۳۰ میلیارد تومان است، اظهار داشت: در این راستا ۳۸ باند قاچاق کالا منهدم و سه هزار و ۶۵۰ متهم نیز دستگیر که برای طی مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه در مدت یادشده ۴۰۰۹ پرونده در بحث کشف کالای قاچاق تشکیل شده، تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۵ پرونده بالای یک میلیارد ریال و سه هزار و ۸۲۴ پرونده زیر یک میلیارد ریال بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *