آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

گلایه کشاورزان رودانی از افزایش بهای مصرف برق

کشاورزان رودانی با ارسال نامه‌ای به‌نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین فرمانداری شهرستان رودان از افزایش بهای مصرف برق گلایه کردند.

بازخبر / کشاورزان رودانی با ارسال نامه‌ای به‌نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین فرمانداری شهرستان رودان از افزایش بهای مصرف برق گلایه کردند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان رودان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس در رودان، گفت: طی ماه‌های تیرماه تا شهریورماه شاهد افزایش چشمگیر بهای مصرف برق بودیم که صدای کشاورزان را درآورده است و موجب نارضایتی کشاورزان رودانی شده است.

افشین واحدی افزود: طی ماه‌های گذشته عوارض و مالیات مصرف برق نیز هزینه کمتری داشت اما طی این ماه‌های با افزایش قابل‌توجهی روبه‌رو شده است که نیاز است مسئولان در این خصوص پاسخ دهند.

وی تصریح کرد: گلایه دیگری که وجود دارد و با مسئولان مربوطه نیز صحبت کرده‌ایم این است که هزینه تمدید و یا جریمه تمدید پروانه آب نیز در قبوض برق لحاظ شده است که این نیز کار غیرمعقولی است.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان روان با اشاره به اینکه حداقل خواسته کشاورزان بازگشت تعرفه مصرف برق به ماه‌های گذشته و تعرفه قبلی است، خاطرنشان کرد: در این خصوص و پس از گلایه کشاورزان و ارسال نامه‌ای برای نظام صنفی ما نیز جلسات مختلفی را با برخی از مسئولان برگزار کردیم و پیگیر رفع این مشکلات و اجرایی شدن خواسته کشاورزان هستیم که امیدواریم مسئولان پاسخ مناسبی به خواسته کشاورزان بدهند.

واحدی در خصوص ساماندهی افزایش بهای آب نیز گفت: نظام صنفی کشاورزی مخالفتی با نصب کنتورهای هوشمند نیست و ما از این کار استقبال می‌کنیم اما خواسته ما نصب کنتورهای هوشمند استاندارد است.

وی افزود: کشاورزان نیز اگر اضافه برداشت آب ندارند و مصرف درستی دارند نباید با نصب کنتور هوشمند استاندارد مشکلی داشته باشند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی شهرستان رودان خاطرنشان کرد: همان‌طور که از آب منطقه‌ای انتظار داریم که سهمیه آب کشاورزان را کاهش ندهد از کشاورزان نیز انتظار داریم که با توجه به میزان سهمیه مشخص‌شده آب مصرف کنند و افزایش برداشت آب را نداشته باشند تا در خصوص مصرف آب کشاورزی در آینده با بحران مواجه نشویم.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *