توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

کریمی: استقلال انگار طلسم شده!

محسن کریمی این روزها با شرایطی بهتر از قبل در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و پابه‌پای دیگر بازیکنان تیم می‌دود و شوت می‌زند تا برای بازگشت به تیم محبوبش آماده شود.

بازخبر / محسن کریمی این روزها با شرایطی بهتر از قبل در تمرینات استقلال شرکت می‌کند و پابه‌پای دیگر بازیکنان تیم می‌دود و شوت می‌زند تا برای بازگشت به تیم محبوبش آماده شود.

 او از شرایط این روزهای استقلال راضی به نظر می‌رسید و امیدوار بود هرچه زودتر تیم روی دور بیفتد تا امتیازات بیشتری از دست ندهد.

*دیگر یادمان رفته کتفت را جراحی کردی؟

خوشبختانه مشکلم را به خوبی پشت‌سر گذاشتم و این روزها بدون مشکل در تمرینات شرکت می‌کنم.

* در روزهایی که اجازه تمرین نداشتی هم تمرین می‌کردی؟

بله. طوری که به دستم فشار نیاید در سالن و فقط روی قسمت پایین تنه‌ام کار می‌کردم تا عضلات پاهایم ضعیف نشود.

* آن تمرینات چقدر کمکت کرد تا زودتر برگردی؟

خیلی مؤثر بود. همان تمرینات سبب شد وقتی روی چمن برگشتم با یک هفته تمرین کنار تیم، توانستم دوباره به روزهای قبل برگردم. البته به دلیل شرایط جسمانی و ژنتیکم با یکی، دو ماه دوری از تمرینات اصلی خیلی بدنم عقب نمی‌ماند. هر کس در این قبیل موارد مانند جراحی و یا مصدومیت‌های طولانی تمرین نمی‌کند چاق می‌شود ولی من لاغر می‌شوم. ابتدای این فصل بعد از پایان لیگ گذشته من با بدنساز اختصاصی کار کردم و بدنم را به سطح خیلی بالایی رساندم ولی در بازی با نساجی مازندران، که دوستانه برگزار شد، کتفم دو بار در رفت که در مرتبه دوم دیگر متوجه شدم باید به داد خودم برسم.

* چه زمانی می‌توانی برای تیم بازی کنی؟

این به نظر کادر فنی و بدنساز‌مان بستگی دارد. البته اگر به خودم باشد می‌توانم همین الان هم بازی کنم.

* بازی استقلال – فولاد را در استادیوم بودی…

بله. متأسفانه باز هم در خانه امتیاز از دست دادیم. این وضعیت خیلی برای تیم سخت شده و من که در جمع بازیکنان نیستم از این نظر خیلی ناراحتم.

* برای همین بچه‌ها زیاد مصاحبه نمی‌کنند؟

کسی دل و دماغ ندارد که بخواهد صحبت کند. متأسفانه انگار تیم طلسم شده است. اگر یکی، دو برد پشت هم بیاوریم همه چیز درست می‌شود.

* چرا استقلال این‌قدر کند و کم‌خطر ظاهر شد؟

من در اردوی تیم نبودم و نمی‌دانم دستورات تاکتیکی چه بود ولی به هر حال فولاد هم برای این به تهران آمده بود که بتواند دست خالی به اهواز برنگردد. همین هم شد. آنها در زمین خودشان خوب دفاع می‌کردند و همین هم باعث شد تا بچه‌های تیم نتوانند خوب کار کنند.

* مشکل کار کجاست؟

مشکل خاصی نداریم. من که می‌دانم همه بچه‌ها با قدرت تمرین می‌کنند.

* وقتی در تمرین هستی وضعیت روحی تیم را چطور ارزیابی می‌کنی؟

همه چیز خوب است. همه روحیه‌ای بالا دارند و اصلاً این نیست که تیم مشکل روحی داشته باشد. استقلال دچار بدبیاری شده و نمی‌تواند برنده شود. یکی، دو برد پیاپی تیم را نجات می‌دهد.

* بازی با نساجی مازندران را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

قطعاً بازی سخت و سنگینی خواهد بود. نساجی این فصل عزم جزمی دارد. من خودم مازندرانی هستم و کمابیش از این تیم و وضعیتش مطلع هستم. می‌دانم چه حمایتی در استان از این تیم می‌شود. البته ما هم استقلالی‌ایم و نمی‌خواهیم رسیدن به یک عنوان قهرمانی را به راحتی از دست بدهیم. ان‌شاءا…  با حمایت هواداران، نساجی را هم شکست می‌دهیم. ما قبل از شروع فصل این تیم را شکست دادیم و این بار هم شکست می‌دهیم و به دور بعد می‌رویم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *