چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

عباس امینی زاده : اگر دستگاه‌ها می‌خواستند نظری بدهند باید روز اول این کار را می‌کردند ! / برخی مسئولین سخنانی مطرح می‌کنند که ما هم نمی‌توانیم پاسخی دهیم

عباس امینی زاده بابیان اینکه شهرداری هزینه زیادی کرده و ساختمانی با این عظمت را ساخته و آیا نباید از آن استفاده شود، خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌ها می‌خواستند نظری بدهند باید روز اول این کار را می‌کردند نه حالا که چنین هزینه‌ای شده، ثانیاً باید جلوی دستگاه‌هایی که آب دریا را آلوده می‌کنند و دستگاه‌های متولی که در برابرشان ساکت مانده‌اند، گرفته شود نه امکاناتی که برای رفاه مردم ساخته‌شده و باید از آن بهره ببرند.

بازخبر /  عباس امینی زاده بابیان اینکه شهرداری هزینه زیادی کرده و ساختمانی با این عظمت را ساخته و آیا نباید از آن استفاده شود، خاطرنشان کرد: اگر دستگاه‌ها می‌خواستند نظری بدهند باید روز اول این کار را می‌کردند نه حالا که چنین هزینه‌ای شده، ثانیاً باید جلوی دستگاه‌هایی که آب دریا را آلوده می‌کنند و دستگاه‌های متولی که در برابرشان ساکت مانده‌اند، گرفته شود نه امکاناتی که برای رفاه مردم ساخته‌شده و باید از آن بهره ببرند.

وی با اشاره به اینکه مردم از گذشته تاکنون از ساحل استفاده می‌کردند و بانوان با لباس به دریا می‌روند، بدون اینکه بتوانند از امکانات بهداشتی استفاده کنند، بیان کرد: ما شرایطی را فراهم کردیم تا افراد بعد از استفاده از دریا بتوانند دوش بگیرند و از امکانات بهداشتی استفاده کنند.

شهردار بندرعباس در پاسخ به سؤال استاندار هرمزگان مبنی بر اینکه آیا تنها سازمان محیط‌ زیست با این پروژه مشکل دارد، اظهار کرد: بنده خلاصه بگویم برخی افراد با گرفتن مصاحبه از برخی مسئولین، آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده و سخنانی مطرح می‌کنند که ما هم نمی‌توانیم پاسخی دهیم چراکه در خصوص مشکلات مطرح‌شده بحث‌های خاصی وجود دارد.

امینی زاده اضافه کرد: روز اولی که این پروژه را شروع کردیم قرار شد یک گزارش توجیهی زیست‌محیطی انجام شود که خود این دستگاه‌ها در جریان جزئیاتش هستند.

در ادامه مدرس، سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان از امینی زاده خواست این صحبت‌ها را در مسیر بازدیدها مطرح کند.

به گزارش ایسنا، حسین هاشمی تختی و محمد آشوری(نمایندگان هرمزگان در مجلس)، شیری، قصمی و پروین (از مدیران دستگاه اجرایی)، پویافر(فرماندار بندرعباس)، امینی زاده(شهردار بندرعباس) و باوقار(رئیس شورای شهر بندرعباس) از چهره‌های شاخصی بودند که در این بازدیدها استاندار را همراهی می‌کردند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *