ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

راننده اتوبوس مرگ مقصر شناخته شد

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران علت قطعی سقوط اتوبوس ولوو به دره آبعلی را اعلام کرد.

بازخبر / سرهنگ محبی با اشاره به نتایج بررسی کارشناس‌های پلیس راه جاجرود در خصوص سقوط اتوبوس ولوو که منجر به مرگ ١١ نفر و مجروح شدن ٢٨ نفر شد افزود: برابر نظر کارشناسان پلیس راه جاجرود نقص فنی مستمر اتوبوس علت این حادثه بوده است.

وی ادامه داد: ریتار در اتوبوس نقص داشته و راننده نیز در جریان موضوع پیش از سفر بوده است؛ از سوی دیگر ترمزهای اتوبوس نیز به‌دلیل کیفیت پایین مستهلک بوده‌اند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با تأکید بر اینکه راننده از این نقص‌ها مطلع بوده و نباید اتوبوس را به حرکت در می‌آورد تصریح کرد: بدین‌ترتیب برابر نظر کارشناسان پلیس راه جاجرود راننده به‌دلیل بی‌مبالاتی و به حرکت درآوردن اتوبوس دارای نقص فنی بصورت صددرصد مقصر حادثه بوده که این امر امروز بصورت رسمی به مراجع قضایی اعلام شده است.

حوالی ساعت ٢:٢۵ بامداد سه‌شنبه در کیلومتر ۵ محور تهران – آبعلی یک دستگاه اتوبوس ولوو با ٣٩ سرنشین به داخل دره سقوط کرده و واژگون شد که در این حادثه ١١ نفر کشته و ٢٨ نفر مجروح شدند.

ایران

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *