اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

ناکامی بارسلونا از خرید ستاره ها / نه کوتینیو آمد نه دی‌‌ماریا!

در آخرین شب از پنجره نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا، مهاجم بارسلونا راهی آلاوس شد و هافبک بلژیک شیاطین سرخ را به خدمت گرفت اما آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا موفق به انجام هیچ خریدی نشدند.

بازخبر /  در حالی که مهلت نقل و انتقالات در تمام لیگ‌های معتبر اروپا پنجشنبه شب به پایان رسید، تیم‌های اسپانیایی تا ساعت ۲۳:۵۹ جمعه مهلت داشتند که آخرین داد و ستدهای خود را در بازار خرید و فروش بازیکن انجام دهند که تعدادی از آنها در رسیدن به اهداف مورد نظرشان موفق بودند و برخی دیگر از جمله بارسلونا که به شدت در صدد خرید فیلیپه کوتینیو از لیورپول یا آنخل دی‌ماریا از پاری‌سن‌ژرمن بود، ناکام ماندند.

در زیر به صورت خلاصه به مهمترین اتفاقات آخرین شب از بازار نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا در تابستان سال ۲۰۱۷ اشاره شده است:

* آندریاس پریرا، هافبک بلژیکی منچستریونایتد برای یک سال و در ازای ۳ میلیون یورو به والنسیا قرض داده شد اما قرارداد او قابلیت قطعی شدن ندارد.

* منیر الحدادی، مهاجم بارسلونا که فصل گذشته به صورت قرضی برای والنسیا توپ زد فصل آینده به صورت قرضی برای تیم آلاوس بازی خواهد کرد. او پس از بوژان کرکیچ دومین بازی محصول آکادمی لاماسیا است که تابستان امسال به آلاوس ملحق می‌شود.

* گونسالو گوئدس، مهاجم رئال ساراگوسا برای یک فصل به والنسیا قرض داده شد.

* باشگاه لیورپول نام فیلیپه کوتینیو، بال برزیلی خود را در لیست ۲۵ نفره بازیکنانش برای فصل ۱۸-۲۰۱۷ قرارداد و به این ترتیب او که بارسلونا تا آخرین دقایق بازار در صدد خریدنش بود در آنفیلد ماندنی شد.

* باشگاه سویا یوهانس گیس، هافبک دفاعی شالکه را به خدمت گرفت.

* نشریه مارکا از تصمیم مسئولان باشگاه بارسلونا برای پایان دادن به تمامی مذاکرات در حال انجام خود خبر داد. پس از میلی لیورپولی‌ها برای قبول پیشنهاد ۱۶۰ میلیون یورویی بارسا برای فروش فیلیپه کوتینیو و قرار گرفتن نام این بازیکن برزیلی در لیست بازیکنان یورگن کلوپ در لیگ برتر، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم به صورت قطعی از فروش آنخل دی‌ماریا به آبی‌و‌اناری‌ها خودداری کرد.

بارسلونا حتی پیشنهادی برای خرید لمار ارائه کردند که توسط باشگاه موناکو رد شد؛ سپس به صورت جدی به سراغ خرید آنخل دی ماریا رفتند و پس از مذاکرات طولانی که با رد پیشنهاد های ۴۰ و ۴۵ میلیون یورویی آبی اناری ها از سوی پاریسن ژرمن همراه بود، این تیم تصمیم گرفت که پرونده نقل و انتقالات تابستانی خود را ببندد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *