آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هجمه بی سابقه تخریب بر علیه شورا و شهرداری

از بی طرفی رسانه های هرمزگان تا هجوم تخریب علیه شهرداری و شورای شهر بندرعباس.

بازخبر / در روزی که شهردار بندرعباس از میان کاندیداهای شهرداری توسط شورای اسلامی بندرعباس انتخاب شد ، برخی از رسانه ها که از مدتها قبل به دنبال موضع گیری علیه شهرداری بودند، از انتخاب شهردار توسط اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس خیلی خوشنود نشدند، انتخابی که پس از چندین روز بررسی کاندیداهای شهرداری صورت گرفت و بی گمان میتوان آنرا بهترین انتخاب قلمداد کرد، این موضع گیری ها که بیشتر از شب قبل ازانتخاب شهردار بندرعباس شروع شد ، تا جایی پیش رفت که برخی از رسانه های هرمزگان مطالبی با عنوانهایی نه چندان جالب و با ادبیات دستوری و تحمیلی به شورای شهر بندرعباس روی خروجی خود منتشر کردند و بصورت علنی خواستار کنار گذاشتن یکی از گزینه های شهرداری توسط شورا شدند.

در گام دوم نیز به صورت شتابزده پس از انتخاب شهردار بندرعباس با مطالبی که بیشتر ژانر مخالفانه داشت، بر علیه این انتخاب به شدت موضع شدید اللحنی گرفتند و این خود حکایت از قصد تحت فشار گذاشتن اعضای شورای شهر بخاطر انتخاب شهردار داشت ، به صورتی که عصبانیت خود را نیز از این انتخاب شورای شهر ، و با مطرح کردن هجمه هایی که در طی سالیان اخیر در مورد انتخاب شهردار بندرعباس بی سابقه بوده نشان دادند که این خود حکایت از عصبانیت شدید آنها از این انتخاب دارد .

 

حال آنکه بی تردید جای سوال این است که در این دوران رسانه ها نیز باید بی طرفی خود را به مخاطبان خود نشان دهند ، و یکی از شعارهای مهم هر رسانه بی طرفی و آزاد بودن آن است ، بهتر است برخی از رسانه های هرمزگان ضمن رعایت جانب انصاف سعی کنند در ابتدا به جای تکیه بر طبل تخریب ، بی طرفی رسانه خود را نشان دهند و همچنین سعی کنند شورای شهر ، که نهادی برآمده از انتخاب مردم است را تحت فشارها ، دیدگاه ها و نظرات خود قرار ندهند و منصفانه قضاوت کنند.

عملکرد مثبت امینی زاده در پست شهردار بندرعباس بر هیچ کس پوشیده نیست، و این مهم زمانی پر رنگتر میشود که شهرداری با مشکلات مالی شدید دست و پنجه نرم میکند ، حال آنکه دیدن نیمه پر لیوان برای مخالفان واجبتر از همیشه پیشنهاد میشود.

چشم هارا باید شست
جور دیگر باید دید.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *