ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

مسکو: تحریم‌ها سیاست روسیه را تغییر نخواهد داد/سر خم نخواهیم کرد

نماینده روسیه در سازمان ملل گفت کسانی که تصور می‌کنند می‌توانند با تحریم سیاست‌های روسیه را تغییر دهند، سخت در اشتباهند.

بازخبر / «واسیلی نبنزیا» نماینده روسیه در سازمان ملل روز چهارشنبه گفت تحریم‌های آمریکا اثری بر سیاست‌های مسکو نخواهد داشت.

به نوشته سایت شبکه «راشاتودی»، وی با بیان اینکه روسیه در برابر تحریم‌ها «سر خم نخواهد کرد»، گفت مسکو به سیاست‌های قبلی خود ادامه می‌دهد.

نبنزیا که در نیویورک در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «اگر آن‌هایی که این طرح را ارائه کردند، فکر می‌کنند که می‌توانند سیاست‌های ما را تغییر دهند، سخت در اشتباهند. تاریخ ثابت کرده است. آن‌ها باید بدانند که ما نه سر خم می‌کنیم و نه شکست می‌خوریم.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه مصوبه کنگره آمریکا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه، ایران و کره شمالی را تصویب کرد.

نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه امضای این طرح از سوی ترامپ قابل پیش‌بینی بود، گفت آسیب این طرح به روابط مسکو-واشنگتن «غیرقابل اجتناب» است.

او افزود: «این طرح در عمل چیزی را تغییر نمی‌دهد. هیچ چیز آن جدید نیست… اقدامات تقابلی [با این طرح] هم پیش از این صورت گرفته است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *