ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

ابراهیم رئیسی به روحانیون فرمان آتش به اختیار داد

دادستان ویژه روحانیت کل کشور و تولیت آستان قدس رضوی گفت: علمای دینی و روحانیون امروز باید نیاز جامعه را بشناسند و بر آن اساس فعالیت کنند.

بازخبر /  دادستان ویژه روحانیت کل کشور و تولیت آستان قدس رضوی گفت: علمای دینی و روحانیون امروز باید نیاز جامعه را بشناسند و بر آن اساس فعالیت کنند.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی ظهر چهارشنبه در همایش روحانیت، صیانت و پیشگیری در ارومیه با بیان اینکه روحانیت اثرگذارترین جریان معاصر به شمار می رود اظهارداشت: علما و روحانیون مرزبانان فرهنگی، فکری، اخلاقی و اندیشه ای جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از هیچ خباثت، توطئه و دسیسه‌ای برای کاهش جایگاه اثرگذاری روحانیت در جامعه فروگذار نیست افزود:همین مسئله موجب حساسیت و توجه دشمنان به قشر روحانیت در جهت کاستن از اثرگذاری آن می شود.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: سیاسی بودن روحانیت به معنای حضور در یک حزب و دسته سیاسی نیست، به معنای آن است که طلبه نیاز اقتضائات زمان را بشناسد و متناسب با آن شرایط نقش و وظیفه خود را ایفا کند.

دادستان ویژه روحانیت کل کشور و تولیت آستان قدس رضوی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در خصوص نفوذ هشدار داده اند گفت: دشمنان قصد دارند در جامعه روحانیت هم مانند سایر نهاد ها و ارگان های تاثیر گذار نفوذ کنند.

روحانیون آتش به اختیار باشند

وی در ادامه با بیان اینکه سازش راه حل مشکلات جامعه امروز نیست و هزینه آن به مراتب بیشتر از چالش است افزود: روحانیون در مقابل انحراف ها مقاومت کنند.

دادستان ویژه روحانیت کل کشور و تولیت آستان قدس رضوی، روحانیون باید در هر دوره ای مقابل انحراف ها مقاومت کنند و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب آتش به اختیار باشند.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه همچنین با اشاره به طرح شبهه افکنی دشمنان اعلام کرد: ضروری است که روحانیون با امر به معروف با اقدامات دشمنان مقابله کنند.

وی یاد آور شد: شما ببینید افرادی همچون سید حسن نصرالله و مجاهدان جبهه مقامت را چقدر ترور شخصیت می‌کنند؟ دلیلش آن است که یک عالم دینی و آشنا به درد مردم، جامعه را بیدار می کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *