توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
اطلاعی از مذاکره رضائیان با استقلال ندارم/حرف‌هایم درباره طارمی را برای بیرانوند هم کپی کنید

برانکو: طارمی اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر مذاکره کند/برای کریمی در نفت آرزوی موفقیت می‌کنم به جز بازی با پرسپولیس!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: طارمی حق دارد پیشرفت کند و اجازه گرفته در تمرین نباشد و با تیم‌های دیگر در حال مذاکره است.

بازخبر / برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: قبل از هر چیزی عید فطر را تبریک می‌گویم. امروز برای اولین بار بازیکنان ملی‌پوش به تیم اضافه شدند عملا همه تیم امروز اینجا هستند.

وی افزود: وضعیت کمال کامیابی‌نیا هم مشخص شد. اولین روزی است که همه با هم هستیم. تا روز چهارشنبه تمرین می‌کنیم و سپس راهی اوکراین می‌شویم. ظاهرا بعد از اردو یک بازی با استقلال در آلمان داریم.

برانکو در مورد اینکه آیا بازی با استقلال قطعی شده است، خاطرنشان کرد: همه چیز در حال برنامه‌ریزی است و فاکتورها زیادی در این بین دخیل هستند. این مسابقات برای باشگاه‌ها به چند جهت مهم هستند. این نوع بازی‌ها می‌تواند مفید واقع شود. بعد از آن در سوپر جام هم به میدان می‌رویم. با این بازی در فاز آماده سازی خوبی قرار می‌گیریم. بازی‌ای است که اهمیت خاص خودش را دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی سوپر جام با نفت تهران و اینکه علی کریمی سرمربی این تیم شده است، عنوان کرد: از شما می‌شنوم علی کریمی سرمربی شده است. خیلی خوشحالم که می‌تواند دانش و تجربه خود را به جوانان انتقال دهد. برایش آرزوی بهترین‌ها را به جز بازی‌ که مقابل ما دارند، دارم.

برانکو در مورد روند تیم در نقل و انتقالات و اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ بله راضی هستیم هنوز یک مقدار جای خالی برای جذب بازیکن جوان داریم فردا در این مورد تصمیم می‌گیریم.

وی در مورد غیبت مهدی طارمی در تمرینات، اظهار داشت: او از باشگاه اجازه گرفته که می‌تواند برای مذاکره با تیم‌ها برود. او در حال حاضر موضوع رفتن را پیگیری می‌کند. به همین خاطر اجازه دارد در یک بخش از تمرینات شرکت نکند. باید منتظر باشیم تا قبل از سفر اوکراین وضعیت او چطور می‌شود.

برانکو در مورد اینکه آیا اگر طارمی به توافق نرسید می‌تواند به پرسپولیس باز گردد، اظهار داشت:‌ او بازیکن ما است. الان اجازه باشگاه را برای مذاکره دارد که در تمرین نیست. قطعا بحث او برای باشگاه‌های خارجی است. طبیعی است که دلمان می‌خواهد بماند اما او هدف دارد و به آینده می‌اندیشد و پیشنهادات خوبی دارد. همیشه گفتیم نمی‌خواهیم کسی را محدود کنیم و جلوی پیشرفت کسی را بگیریم. او سر خود در تمرینات غیبت نکرده است بلکه از باشگاه اجازه گرفته که مذاکره کند.

وی در مورد وضعیت احمد نوراللهی، تصریح کرد: برای او در تیم‌مان جا داریم. نوراللهی باید وضعیت سربازی خود را مشخص کند. وضعیت امید عالیشاه با نوراللهی متفاوت است. موقعیت او با نوراللهی فرق می‌کند.

برانکو در مورد اینکه عالیشاه در مورد بحث کسر خدمت خود اقدام کرده است، گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

وی در مورد اینکه کار پرسپولیس در فصل پیش رو بسیار سخت است، گفت: بله برنامه خیلی سختی خواهیم داشت. هدف حداکثری پیش روی ما است و می‌خواهیم در هر بازی با تمام توان ظاهر شویم. اولین هدف ما سوپر جام است. سپس لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی هدف ما است.

سرمربی پرسپولیس در مورد برنامه کارلوس کی‌روش برای تیم ملی و اینکه او گفته پرسپولیس باید مثل منچستر و بارسلونا با این مسئله کنار بیاید، گفت: این مسئله را باید در ادامه کار ببینیم. سال قبل لیگ برتر و لیگ قهرمانان را با ۱۳ بازیکن دنبال کردیم و به نتایج قابل قبولی دست یافتیم.

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون مثل اسپانیا و آلمان هست که پرسپولیس مثل بارسلونا باشد؟ عنوان کرد: من نمی‌دانم چرا که این مسئله را آنالیز نکردم.

برانکو در مورد حریفان قدرتمند پرسپولیس در آسیا و اینکه الاهلی عربستان خود را قوی کرده است، گفت: این مسئله من را نگران نمی‌کند چون این یک موضوع عادی است که آنها خود را تقویت کنند. الاهلی عربستان  یک مربی جوان به نام روبروف را استخدام کرده است که تجربه خوب بازی بین‌المللی و بازی در تیم ملی اکراین را دارد. او جزو نسل طلایی فوتبال اکراین بود که در کنار شوچنکو بازی می‌کرد. این یک کار خوب در راستای تقویت تیم بوده است. عربستان مقررات خود را تغییر داده است. آنها از این پس می‌توانند از ۶ بازیکن خارجی استفاده کنند و هزینه‌ زیادی کردند. ما از این مسئله ترس نداریم اما کار سخت است.

وی در مورد گِله علی اکبر طاهری از مسئولان فدراسیون و اینکه به پرسپولیس کمک نمی‌کنند، عنوان کرد: تیم‌های عربستانی این امکان را دارند و خرج زیادی می‌کنند. الاهلی تنها ضعفی که داشت عدم کسب نتیجه در بازی‌های داخلی بود. آنها از الهلال بهتر هستند. الاهلی در کنار الهلال با ثبات‌ترین تیم ۵ سال اخیر عربستان بوده است. از لحاظ مالی شرایط خوبی دارند. الاهلی، النصر، الهلال و الاتحاد چهار تیم قدرتمند عربستان هستند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی با استقلال نگران مصدومیت بازیکنان تیم خود نیست، گفت: این خطر همیشه وجود دارد و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. این خطر بالاقوه هست. به همین خاطر می‌گویم مهمترین مسئله این است که همه بازیکنان ما سالم هستند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی جذب می‌کنند، تصریح کرد: این مسئله را در آینده باید ببینیم. اندکی صبر کنید. ابتدا باید وضعیت بازیکنان خودمان مشخص شود و سپس در این مورد تصمیم بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا باز هم از اکراین بازیکن جدیدی جذب می‌کنند، گفت:‌ شاید پریاموف و پل یانسکی را بازگرداندیم!

برانکو در مورد اینکه در برخی پست‌ها پرسپولیس با کمبود بازیکن روبرو است، اظهار داشت:‌ اگر مهدی طارمی که ۲ سال آقای گل فوتبال ایران بوده،‌ الان آقای گل آسیا است و فکر کنم آقای گل تیم ملی هم بوده از تیم برود پر کردن جای خالی‌اش راحت نخواهد بود اما باید شرایط او را درک کنیم، چرا که او می‌خواهد وضعیت خود را در خارج از کشور دنبال کند. او اجازه مذاکره دارد و اگر شرایط خوب نبود آنوقت باز می‌گردد.

وی در مورد وضعیت محسن مسلمان و اینکه پست او شبیه به سیامک نعمتی است، تصریح کرد:‌ اگر لازم شد شاید روش بازی تیم را تغییر دهیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازیکنان تستی و اینکه یک بازیکن که به عمر عبدالرحمن شباهت دارد در تمرینات حضور دارد، گفت:‌ او بازیکن جالب توجهی‌ است باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد بحث ترانسفر علیرضا بیرانوند به باشگاه فنر باغچه‌، اظهار داشت: همان حر‌ف‌هایی که در مورد طارمی بیان کردم برای بیرانوند کپی کنید. فنرباغچه جزو ۲۰ تیم خوب دنیا است باشگاه از پیشرفت بازیکنان خوشحال می‌شود.

برانکو در پاسخ به سوالی در مورد مطرح شدن نام رامین رضائیان به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال، اظهار داشت:‌ این مسئله بین استقلال و رضائیان است و اطلاعی در این مورد ندارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه نفراتی تیم را در اردوی اوکراین همراهی می‌کنند، تصریح کرد:‌ همه بازیکنانی که داریم همراه تیم می‌آیند. شنبه لیست نهایی را برای اردو ارائه می‌دهیم و در اوکراین هم بازی دوستانه خواهیم داشت. مسابقات ما مشخص نیست مقابل کدام حریفان است. تاریخ دقیق بازی با استقلال مشخص نیست اما ۳ بازی دوستانه در اکراین خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه سروش رفیعی به الخور رفت و آیا می‌شد کاری کرد که او در تیم بماند، گفت: در قطر شرایط خوبی به سروش پیشنهاد شده که در ایران این شرایط نبود. او به من گفت برای مذاکره می‌روم و من توافق خاصی نکردم بلکه گفتم تو حرفه‌ای هستی و باید خودت تصمیمت را بگیری که در نهایت این اتفاق افتاد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *