آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است/روابط کشورهای هم هدف می تواند در تحقق عدالت در جهان کمک کند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است، گفت: معتقدیم ‌که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند .

بازخبر / نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ایران با تسلط بیگانه بر کشورها‌ مخالف است، گفت: معتقدیم ‌که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند .

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با سفیر و فرماندهان ناوگروه کشور چین، ارتباط نزدیک ملت‌هایی با هدف واحد را عامل مهمی برای سلب توان ظلم و ستم از چپاولگران بین المللی دانست و رابطه چین با ایران را پیوندی مبارک خواند و اظهار داشت: مخالفت دو کشور چین و ایران از وجود ظلم و ستم در دنیا می‌توان به عنوان هدفی مشترک بین دو ملت یادکرد .

وی با اشاره به فرموده پیامبر اسلام(ص) درخصوص اهمیت فراگیری علم و دانش بیان داشت: آن حضرت فرموده علم را فرا بگیرید حتی اگر در چین باشد، هدف پیامبر (ص) از بردن نام چین به دلیل مسیر طولانی و سبقه فرهنگی مردم این کشور بوده است، به همین دلیل افراد بیسواد روستایی نیز نام چین را شنیده بودند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: نام کشور چین از دیرباز و قبل از دنیای ارتباطات، بر سر زبان مردم ایران بوده و این نام را زمزمه می‌کردند، روزی که نه روزنامه و نه ارتباطات جمعی دیگر وجود نداشت، مردم ایران و جهان اسلام با نام کشور چین آشنا بودند .

وی در ادامه افزود: در تاریخ گذشته چین، با توجه به وحشیگری‌های که امروزه در دنیا در حق انسانها رخ می‌دهد سراغ نداریم .

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه امروز چین به عنوان یک قدرت مطمئن در جهان درخشیده است گفت: این کشور چین به سه دلیل قدرت اقتصادی دنیا را در دست گرفته است .

آیت الله نعیم آبادی، قانونمندی را عامل مهم سعادت انسانها دانست و گفت: نخستین ویژگی مردم چین، قانونمندی مردم به دستورات حکومتی است، به عنوان مثال، مردم چین تابع تصمیمات حکومت این کشور در خصوص تک فرزندی یا افزایش فرزند هستند .

وی، اهل کار بودن را از دیگر ویژگی های مردم چین عنوان کرد و بیان داشت: آدم بیکار در کشور چین پیدا نمی‌شود، حرکت مردم این کشور در پرداختن به کار و اشتغال، حالت خوشایندی را به مردمانی که اهل کار باشند دست می دهد .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان همچنین، رضایتمندی مردم چین از وضع موجود خود را دیگر ویژگی های آنان ذکر کرد و گفت: مردم این کشور از داشته های خود راضی و کاری به اندوخته های دیگران ندارند .

وی تاکیدکرد: قانونمندی، اهل کار بودن و رضایتمندی از وضع موجود سه ویژگی مهمی است که هر ملتی که از آن برخودار باشند سعادتمند شده و عامل مهم رشد ملتها محسوب می شود .

آیت الله نعیم آبادی تاکیدکرد: استکبار جهانی به دلیل عدم برخورداری مردمانش از این روحیه، به چپاول دنیا روی آورده و علیرغم چپاول دنیا باز قانع نیستند .

امام جمعه بندرعباس بیان ;vn: این سه عنصر از عوامل مهمی است که مورد تاکید فراوان اسلام واقع شده است، هرچند متاسفانه بسیاری از مسلمانان این روحیه را از دست داده اند و همین عامل سبب شده تا در مقابل قدرت های جهانی تسلیم شوند .

وی گفت: در تاریخ گذشته ایران اسلامی، شاه پهلوی نقطه مقابل امام خمینی(ره) بود و به عنوان ژاندارم منطقه، وظیفه پاسداری از منطقه را برای منافع آمریکا برعهده داشت، ۶۰ هزار مشاوره نظامی آمریکایی در زمان پهلوی در کشور ایران حضور داشتند و همه چیز مملکت را در اختیار داشتند و از ایران تنها اسمی باقی مانده بود .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: اما امروزه ایران و چین هدفی مشترک داشته و هر دو خواهان استقلال ملت‌ها در جهان هستند، ما با تسلط بیگانه بر کشورهای دیگر همچنین کشور چین مخالفیم .

آیت الله نعیم آبادی افزود: معتقدیم که ملت‌ها باید خودشان بر کشورشان مدیریت کنند، به همین دلیل نزدیکی هرچه بیشتر این دو کشور به هم به نفع بشریت است .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار امیدواری کرد: این روابط هر چه بیشتر و محکم‌تر شود چراکه روابط کشورهای هم هدف می تواند در تحقق عدالت در جهان کمک کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *