اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
مدیرکل بنادر هرمزگان:

۱۱ پروژه سرمایه‌گذاری در بندرشهید رجایی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: با بهره‌برداری از ۱۱ پروژه در بندرشهیدرجایی علاوه بر ایجاد تحول در بزرگترین بندر تجاری ایران، برای حدود ۸۰۰ نفرشغل ایجاد می‌شود.

بازخبر / از بندرعباس، الله مراد عفیفی پور امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، از برنامه ریزی های صورتگرفته در بزرگترین بندر تجاری ایران در راستای برداشتن گام های عملی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت اقتصاد مقاومتی، رونق بخشی به فعالیت های بندری و ایجاد اشتغال مولد خبر داد.

وی بیان‌داشت: تکمیل و بهره برداری از ۱۱پروژه عمرانی توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال ۹۶ هدفگذاری شده که بر اساس برنامه زمانبندی، ۶ پروژه در نیمه نخست و ۵ پروژه دیگر در نیمه دوم سال جاری آماده بهره برداری می‌شود.

به گفته عفیفی پور، با پیگیری های مستمر صورت گرفته، تعدادی از این پروژه‌ها حتی زودتر از برنامه زمانبندی قراردادی به بهره برداری می رسند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بیان‌کرد: این پروژه ها باهدف افزایش ظرفیت پسکرانه برای نگهداری و لجستیک کانتینر، افزایش ظرفیت پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، تأمین انرژی پایدار و ارائه خدمات
عمومی در دست اجراست.

وی دو پروژه ساخت آب شیرین کن با مجموع ظرفیت تولید ۲۵هزار متر مکعب آب‌شرب، چهار پروژه احداث پایانه نگهداری فرآورده های نفتی، دو پروژه پایانه لجستیک کالا و کانتینر، یک پایانه استاندارد نگهداری کالای خطرناک، یک پایانه ورود و خروج کامیون و همچنین تعمیرگاه و موتورپول تجهیزات را از جمله این طرح ها برشمرد.

عفیفی پور ارزش مجموع این ۱۱ پروژه را بالغ بر ۶هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: بهره برداری از این پروژه ها به موازات توسعه زیرساخت‌های بندر شهید رجایی پیامدهای مثبتی اجتماعی به ویژه در زمینه ایجاد
اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان اظهارامیدواری کرد: با بهره برداری و به ثمر نشستن این پروژه ها برای حدود ۸۰۰ نفر اشتغال‌زایی صورت می گیرد تا گامی مهم در زمینه تحقق شعار امسال یعنی”اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” برداشته شود.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *