اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
پرسشی از رئیس دولت یازدهم؛

نقطه قوت روحانی، نقطه ضعف رئیسی است!؟ +مستند ضمیمه

مواضع کاندیداهای ریاست جمهوری نکات قابل تأملی به‌دست می‌دهد.

بازخبر /  با بررسی مناظرات و مواضع کاندیداهای ریاست جمهوری نکاتی به دست می‌آید که قابل تأمل است. یکی از این نکات مسئله امنیت است.

امنیت مثال‌زدنی ایران یکی از شاخص‌های ممتاز نظام اسلامی است که مردم بابت آن به خود می‌بالند و بانیانش را ستایش می‌کنند.

آقای روحانی در تبلیغات انتخاباتی نیز با اطلاع از واقعیت پیش‌گفته، امنیت موجود را یکی از افتخارات و نقاط قوت دولت خود جلوه داد.

اما وی در عین حال از برخورد قاطع قوه قضائیه با عوامل ناامنی اظهار برائت نمود و با ادبیاتی تهاجمی، آن را به عنوان اشکال و نقطه ضعف آقای رئیسی مطرح کرد.

این در حالی است که از میان بیش از  ۱۶ هزار شهید ترور در ایران، ۱۲ هزار نفر از آن‌ها شهدای جنایات گروهک تروریستی منافقین بوده‌اند.

باید از آقای روحانی پرسید شما چه نسبتی با کسانی دارید که هزاران نفر از عزیزترین افراد این ملت را ناجوانمردانه به خاک و خون کشیده‌اند؟ و آیا اگر این امنیت با پی‌گیری قوه قضائیه و دیگر نیروهای امنیتی برقرار نشده بود، چه تعداد دیگری به این شهدای مردمی اضافه می‌شد؟

چگونه از یک طرف به امنیت ایران افتخار می‌کنید و آن را به نام خود مصادره می‌کنید، اما از طرف دیگر با سوءاستفاده تبلیغاتی سرداران و کسانی که این امنیت را برای شما برقرار کرده‌اند تحقیر می‌کنید؟

پسندیدم(2)نپسندیدم(3)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *