اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

اهمیت دیجیتال برندینگ

سالهاست آگهی های مختلف فروش و بنرهای تبلیغات در کناره های سایت های مختلف دیده می شود اما مبحث دیجیتال برندینگ کاملا جدید است.اهمیت فضای مجازی و دیجیتال برندینگ به قدری است که برند های مطرح دنیا با وجود شهرت فراوان از آن استفاده می کنند

بازخبر.سالهاست آگهی های مختلف فروش و بنرهای تبلیغات در کناره های سایت های مختلف دیده می شود اما مبحث دیجیتال برندینگ کاملا جدید است.اهمیت فضای مجازی و دیجیتال برندینگ به قدری است که برند های مطرح دنیا با وجود شهرت فراوان از آن استفاده می کنند.در گذشته نه چندان دور بسیاری از مردم برای خرید و انتخاب کالا به سراغ فروشگاه ها می رفتند یا از طریق مجله کالای مورد نیاز خود را می خریدند اما امروزه اکثر مردم کالاهای خود را از اینترنت سفارش می دهند و یا حداقل برای انتخاب کالا ، کالاهای موجود در وب سایت ها و صفحات مجازی را بررسی می کنند که این موضوع نشان دهنده اهمیت دیجیتال برندینگ است . باید شما کاری کنید تا از میان صد ها برند موجود ،مشتری کالای شما را  انتخاب کند.

قیمت تبلیغات و خدمات دهی در فضای مجازی و اینترنت مقرون به صرفه و پایین است .

سیتاس1

مردم بیشتر از آنکه نگاهی به تبلیغات محیطی داشته باشند سرگرم دنیای مجازی و مجذوب آن شده اند بنابراین علاوه بر دنیای واقعی در دنیای مجازی نیز باید دیده شد و برای حضور موثر در دنیای مجازی نیاز به یک استراتژی قوی وب برندینگ هستید.

در صورتی این استراتژی تضمین کننده ارتقا برند شما می باشد که شما تکنیک ها و قواعد وب برندینگ را به خوبی بدانید و به کار گیرید.

عملکرد شما باید در فضای واقعی و مجازی هماهنگ باشد .به طور مثال فروشگاهی را در نظر بگیرید که ویترین بسیار شیک و زیبایی داشته باشد و شما کالای مورد نیاز خود را در آنجا بیابید اما رفتار فروشنده یا عدم ارائه مناسب خدمات به شما باعث سردی شما از خرید شود طبعا شما دیگر هرگز به آن فروشگاه پا نخواهید گذاشت. با این مثال به خوبی متوجه اهمیت هماهنگی رفتار و خدمات دهی به مشتری و تاثیر آن بر مشتری شدید.

شما می توانید با استراتژی دقیق و برنامه ریزی شده به دنیای مجازی نفوذ کرده و با نهایت قدرت به هدف خود برسید و موجب ارتقا برند خود شوید .

 

خبرنگار / شیما قاسمی

پسندیدم(4)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *