ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش

پیش‌نویس لایحه جدید رتبه بندی معلمان آماده است / طراحی نظام پرداخت حقوق فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نظام رتبه‌بندی معلمان در داخل سازمان نظام معلمی پیگیری می‌شود. همچنین مطابق برنامه ششم توسعه ملزم به طراحی نظام جدید پرداخت حقوق فرهنگیان هستیم.

بازخبر / طرح ساماندهی حقوق معلمان با توجه به استقرار نظام پرداخت در برنامه ششم توسعه مطرح شده است که این طرح مختص وزارت آموزش و پرورش است.

براساس این طرح روابط پرداخت حقوق در آموزش و پرورش با سایر دستگاه‌ها متفاوت شده و براساس شایستگی‌ها و ویژگی‌های معلمان در هر مقطع تحصیلی، حقوق پرداخت می‌شود. یکی از خواسته‌های جدی معلمان رفع تبعیض میان آنها با سایر کارکنان دستگاههای دولتی است چرا که آنها از مزایایی که کارمندان سایر دستگاهها دارند، محروم هستند.

حسین فرزانه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص استقرار نظام جدید پرداخت حقوق معمان اظهار کرد: در سال ۹۶۶ افزایش حقوق معلمان همان ۱۰۰ درصد است.

وی افزود: نظام رتبه‌بندی معلمان در داخل سازمان نظام معلمی که بحث آنها در برنامه ششم توسعه مطرح شده پیگیری می‌شود. همچنین نظام جامع پرداخت معلمان مطابق با برنامه ششم توسعه باید طراحی و به مجلس برود. در حقیقت قانون این موضوع را به ما تکلیف کرده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت  آموزش و پرورش گفت: پس از تدوین این طرح‌ها، باید آنها را در هیئت دولت و مجلس تصویب کنیم تا پس از ابلاغ به آموزش و پرورش وارد فاز اجرا شوند.

فرزانه عنوان کرد: پیش نویس لایحه رتبهبندی معلمان آماده شده است که با رتبه‌بندی که هم اکنون در حال اجرا است متفاوت بوده و کامل تر است که در آن سه پیشنهاد مطرح شده اما تا نهایی نشود نمی‌توانیم آن را بازگو کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “پیش‌نویس لایحه جدید رتبه بندی معلمان آماده است / طراحی نظام پرداخت حقوق فرهنگیان”

  1. فرهنگی بازنشسته گفت:

    دیگر خیلی دیراست فرهنگیان وبازنشستگان با قرض ووام ودستی گرقتن پول به دلیل بی کفایتی و سهل اتگاری وبی اهمیت دادن به حق وحقوق فرهنگیان باز نشسته زندگی خود را می گذرانند رتبه بندی معلمان می بایستی خیلی زودتر از این عملی می شد معوقات آن باید خسارت جبران ناپذیر فرهنگیان را پوشش دهد

    پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *